استاندار تهران از تشکیل مرکز جذب سرمایه گذاری در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران؛ سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز بعدازظهر در حاشیه مراسم ختم والده معاون سیاسی وزیر کشور با حضور در جمع خبرنگاران درباره اقدام اخیر استانداری تهران مبنی بر تعامل مثبت و دوچندان دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در سال گذشته نیز اولین جلسه را با اتاق بازرگانی در اسفندماه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی برگزار کردیم و در نظر داریم جلسه بعدی را نیز در آینده ای نه چندان دور تشکیل دهیم.
 
وی افزود: این شورا به منظور تحقق شعار سال جاری از اهمیت ویژه ای برخوردار است که امیدواریم بتوانیم اقدامات موثر و مثبتی را انجام داده و گامهای طولانی تری را نسبت به گذشته به منظور محقق کردن اهداف مورد نظر برداریم.

استاندار تهران همچنین از تشکیل مرکزی تحت عنوان جذب سرمایه گذاری در استان تهران خبر داد و گفت: مقدمات تشکیل این مرکز فراهم شده است که تمام نمایندگان دستگاه های سرمایه گذاری در آن حضور خواهند داشت، لذا امیدواریم با تشکیل این مرکز افراد و شرکت هایی که در نظر دارند در استان تهران سرمایه گذاری کنند موانعشان برداشته شود.
 
وی با اشاره به دارندگان کارت های بازرگانی در استان تهران گفت: استان تهران به منظور محقق کردن اولویت های تحقق شعار سال ، پیشگام است.

برچسب ها: استاندار ، تهران ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار