یک شرکت شرکت فناوری اطلاعات ، تولید کننده‌ی نرم‌افزارهای مالی وحسابداری، با توجه به شرایط مالی و اقتصادی و همچنین جهت ترویج فرهنگ مالی افراد و خانواده، به همت متخصصان خود اقدام به طراحی وتولید نرم افزاری قدرتمند جهت اجرای امور مالی وحسابداری بر روی تلفن همراه نموده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛محدودیت منابع مالی و اقتصادی لزوم استفاده هوشمندانه از علم حسابداری را در تمامی امور علی‌الخصوص امور فردی و خانوادگی ایجاب می‌کند.

امروزه یکی از بزرگترین عوامل رشد اقتصادی افراد و خانواده‌ها اتخاذ تصمیم مناسب در اداره و به کار گیری منابع می‌باشد.



گروه فناوری اطلاعات پارمیس با تلفیق نرم افزار حسابداری و تلفن همراه موجبات تسهیل در به کار گیری و تسریع در رشد فرهنگ مالی میان افراد و خانواده‌ها را فراهم آورده است.

این نرم افزار حسابداری همراه زبانی مشترک در نحوه ی تخصیص، به کارگیری، ارزیابی و تجزیه‌ و تحلیل نتایج است که درک صحیح و مشترک از مسائل مالی و حسابداری میان افراد را به همراه دارد.



این  نرم‌افزار جامع مالی و حسابداری" فروشگاهی، شرکتی، تولیدی" وبا کوله باری از دانش مالی و نرم‌افزاری به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر سادگی آن، استانداردهای حسابداری نیز درآن لحاظ شده است.



مدیریت حساب‌های بانکی، صندوق‌ها، هزینه‌ها، بدهی‌ها، طلب‌ها، اعضای خانواده و ارائه‌ی گزارشات متنوع، تنها بخشی از امکانات حسابداری پارمیس همراه است.



این محصول امکان کنترل تمامی هزینه‌ها، درآمدها و مشاهده‌ی گزارشات متنوع را برای کاربران آن فراهم می‌آورد.

این نرم افزار قابل نصب برگوشی‌های اندروید بوده و به صورت رایگان عرضه می‌شود.

ا




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Oman
مرتضی کریمی
۲۲:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۷
نرم افزار بسیار خوبیه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۷:۵۸ ۲۱ فروردين ۱۳۹۳
نرم افزار حسابداری خیلی خوبی برای موبایله . بخصوص که رایگانم هست.
خیلی کامله.
ممنون از شما و سازندش
آخرین اخبار