مديرکل تنظيم و نظارت بر بازار راه‌آهن جمهوري اسلامي ايران از تعليق فعاليت 8 دفتر فروش بليت در کشور به علت تخلف خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛مرتضي جعفري  با اشاره به فعاليت مستمر واحدهاي نظارتي و بازرسي از 25 اسفند افزود: به حدود 30 دفتر فروش بليت نيز به علت تخلف تذکر داده شده است.

وي گفت: سامانه اطلاع رساني و پاسخگويي به شکايات راه‌آهن شبانه روز فعال است و مسافران به طور برخط مي توانند با ارسال پيامک يا در تماس به شماره تلفن 0215149 هرگونه تخلف را منعکس و پيگيري کنند.

جعفري زمان رسيدگي به تخلفات را متناسب با نوع آن متفاوت دانست و افزود: به برخي شکايات درجا رسيدگي و مشکلات برطرف مي شود اما برخي که نياز به بررسي بيشتري دارد حداکثر تا يک هفته بررسي و نتيجه آن به تماس‌گيرندگان اطلاع‌رساني خواهد شد.

وي گفت: رسيدگي به شکايات مربوط به حوزه خدمات درجاست و بابت مشکلاتي مانند تأخير ورود قطار و مشکلات گرمايشي و سرمايشي به مسافران خسارت پرداخت مي شود.
انتهای پیام/
برچسب ها: تعلیق ، مسافر ، راه آهن ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار