رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور از آخرین وضعیت راههای مواصلاتی کشور خبر داد.

سرهنگ همايون اسفندي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: بر اساس آخرين گزارش دريافتي در كليه راهها و محور هاي مواصلاتي كشور وضعيت جوي آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور افزود : ترافیک در محور کرج چالوس از میدان امیرکبیر تا کیلومتر7 و خروجی آزادراه تهران شمال تا مرزن آباد  سنگین و از پل زنگوله تا سیاه بیشه نیمه سنگین گزارش شده است.

وي خاطرنشان كرد: در محور هراز در محدوده های تونل شماره1 ,نارنجستان,تونل تکاور 2,تونل وانا,پیچ شیطان,پنجاب و آب اسک تا سه راهی لاسم محور های قزوین زنجان,رشت قزوین محدوده لوشان و تونل منجیل  باند شمالی آزادراه تهران کرج از پل کلاک تا پل فردیس و آزادراه کرج قزوین پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری باند رفت و برگشت نیمه سنگین گزارش شده و در ساير جاده ها و معابر كشور وضعيت ترافيكي عادي و روان گزارش شده است

ترافیک سنگین در محورکرج – چالوس" به روز رسانی ساعت 15:50 "


سرهنگ محمد حسین حمیدی درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: در استان خراسان شمالی محور چمن بید – بجنورد و استان اصفهان محوراصفهان – کاشان و تیران – داران ترافیک نیمه سنگین است.

این مقام مسئول افزود : در محور کرج – چالوس از میدان امکیر کبیر تا کیلومتر 5 ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی بیان کرد: در محورهراز ،از پل زنگوله تا پل سیاه بیشه ،استان البرز تونل تکاور2 و پنجاب  و باند شمالی آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری ،استان گیلان محور رشت – قزوین محدوده تونل منجیل ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

سرهنگ محمد حسین حمیدی درخاتمه گفت: در کلیه محورها و راههای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

* ترافيک مقطعي نيمه سنگين در محور کرج – چالوس" به روز رسانی ساعت 12:10 "

سرهنگ البرزي درگفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: بر اساس آخرين گزارش دريافتي ترافيک در محور کرج – چالوس تا ميدان امير کبير کيلومتر 5 نيمه سنگين گزارش شده است و در ساير جاده ها و معابر کشور وضعيت ترافيکي عادي و روان گزارش شده است.
جانشين رئيس پليس راه کشور در خاتمه بيان کرد: در کلیه راهها و محورهاي مواصلاتي کشور وضعيت جوي آرام گزارش شده است.

* ترافيک روان در جاده هاي کشور" به روز رسانی ساعت 10:20 "

سرهنگ محمدحسين حميدي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران در تشريح خبر فوق گفت: بر اساس آخرين گزارش دريافتي در کلیه راهها و محورهاي مواصلاتي کشور وضعيت جوي آرام گزارش شده است.
رئيس پليس مرکز کنترل ترافيک راههاي کشور در خاتمه افزود: ترافيک در کليه جاده ها و معابر کشور وضعيت ترافيکي عادي و روان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، جاده ، روان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار