معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: بیش از یک هزار و 600 منبع نوری بر روی پلهای سواره روی بتنی در شمال تهران نصب شد.

مجید نوربخشی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: به منظور ایجاد جلوه های بصری شبانه و زیبا سازی المانهای  شهر در هنگام  شب، بیش از 18 پل سواره رو بتنی  نور پردازی و زیبا سازی شد.

 وی با بیان این که این طرحها در راستای سیاستهای ابلاغی در خصوص زیباسازی و گسترش مناظر دیدنی وشهر تهران به اجرا آمده است بیان کرد: طرح نورپردازی در شبهای شمال تهران با استفاده از سیستم روشنایی کم مصرف نظیر پروژکتورهای led و استفاده از انرژی خورشیدی صورت گرفته است.

 نوربخش خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی پلهای سواره و نیز از دیگر اقداماتی بوده که به مساحت 65 هزار مترمربع اجرا  شد و نقاشیهای دیواری نیز به مساحت بیش از یک هزار و 200 مترمربع بر دیواره خیابانها و مراکز ورزشی به تصویر کشیده شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک پاکسازی 254 هزار و 600 مترمربع از جدارهای شهری، رنگ آمیزی 667 هزار مترطول جدول و گاردریل، 251 هزار متر از سرپناه و ایستگاه های اتوبوس، 572 هزار از نرده های ترافیکی و شستشو و پاکسازی و رنگ آمیز 40 پل عابر پیاده را از دیگر اقدامات دانست.

انتهای پیام/

برچسب ها: منبع ، نور ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار