نخست وزیر دولت فلسطین در باریکه غزه در سخنانی بار دیگر بر گزینه مقاومت تاکید کرد و خواستار پایان یافتن مذاکرات سازش بین فتح و اسرائیل شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین:"اسماعیل هنیه" روز یکشنبه در سخنانی در مراسم بزرگداشت "شیخ احمد یاسین" تاکید کرد:اهالی غزه امروز برای مقابله با محاصره اعمال شده علیه آنها به خیابان ها آمدند.

وی در ادامه با بیان اینکه ثمره خونی که مقاومت داد به موفقیت،مبادله اسرا و ثبات در برابر چالش ها منجر شد گفت:شرایطی که هم اکنون در غزه در جریان است دشوار تر از این اقدامات نیست.

"هنیه" با اشاره به اینکه دشمن و برخی طرف ها با هدف دست کشیدن ما از اصول خود اتهاماتی بر ما وارد می کنند افزود:افرادی که امروز به بیرون امده اند بر این نکته که تمامی غزه مقاومت است و به محاصره،تجاوز و حملات رسانه ای پاسخ می دهند،تاکید کردند.

نخست وزیر دولت فلسطین در غزه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:هیچ گزینه ای به غیر از مقاومت برای مقابله با دشمن اسرائیلی وجود ندارد و مذاکره کنندگان فلسطینی را به خروج از مذاکرات با اسرائیل که بیهوده و بی ارزش است دعوت می کنیم.

هنیه تاکید کرد:هرگونه حماقتی از سوی اسرائیل تاوان سنگینی برای این رژیم دربرخواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار