مسئول عمرانی فرمانداری شهرستان پردیس گفت : ستاد نوروزی شهرستان پردیس با تجهیزات کامل در حوزه های مختلف مانند اور ژانس و غیره آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است .

 
  

محمد درفکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با اشاره به ساختار کوریدوری این منطقه و افزایش شمار مسافرین از تجهیز ساختار ستاد نوروزی این شهرستان خبر داد و گفت : ارگانهای امداد رسان مانند هلال اهمر و اوژانس و آموزش و پرورش به عنوان متولی اسکان مسافرین در شهرستان در کنار نیروی انتظامی جهت برقراری امنیت مسافرین آماده خدمت رسانی می باشند .

مسئول عمرانی فرمانداری شهرستان پردیس رودخانه جاجرود را مرز سیاسی شهرستان پردیس و تهران دانست و تصریح کرد : حل مشکلات حواشی رودخانه جاجرود و رفع معضل تجمع دست فروشان در این منطقه در دستور اداره اه و شهرسازی شهرستان پردیس قرار گرفته است .

درفکی با تاکید بر اینکه در جلسه شورای ترافیک فرمانداری شهرستان پردیس توسط مسئول اداره راه شرق استان مشکل اتوبوس های کروان های راهیان نور با برخورداری از ساختار عدم استاندارد جهت تردد در جاده های کشور مطرح شد ، اضافه کرد : فرمانداری به عنوان نماینده ارشد دولت در شهرستان پردیس ناظر بر عملکرد ارگانهای مستقر در این منطقه است .

مسئول عمرانی فرمانداری شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : هلال احمر با ساختار ویژه و در ارتباط مستقیم با جان مردم با استقرار در مسیر آزاد راه پردیس و نقاط مختلف این شهرستان آماده خدمت رسانی به مردم این منطقه است./س

برچسب ها: نوروز ، مهمانان ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.