به گزارش
خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، بحث اضافه شدن تبلیغات روی پیراهن بازیکنان NBA از 5 سال قبل راه افتاد و در این مدت ابتدا لیگ بانوان و بعد دی لیگ این تغییر را پذیرفت. با کنار رفتن دیوید استرن و روی کار آمدن آدام سیلور به عنوان مدیر اجرایی جدید لیگ بار دیگر بحث تبلیغات روی پیراهن جدی شد.
برخی تیمها به طور مشخصی علاقه خود را به این کار نشان داده اند به خصوص که سود حاصل از تبلیغات چیزی میان 31 تا 100 میلیون دلار خواهد بود.
سیلور می گوید: بیشتر مالکان NBA با تبلیغات روی پیراهنها موافقند و این کاری اجتناب ناپذیر است. به خصوص که شانس عظیمی برای نزدیکتر شدن اسپانسرها به لیگ پیش می آید و بازار هم این تبلیغات را می طلبد.
انتهاي پيام/