شهرداری منطقه 9 تهران در اماکن و نواحی مختلف این منطقه ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری نوروزی و یک کمپ اسکان برای مسافرین شهر تهران برپا کرده است تا از گردشگران و مسافرین نوروزی منطقه استقبال کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از کمیته اطلاع رسانی ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران، ایستگاه های اطلاع رسانی منطقه 9 شهرداری در اماکن مختلف این منطقه از جمله بوستان شمشیری، بوستان کوکب، امام زاده عبدالله (ع)، خانه مشق شهرداری منطقه 9 و میدان آزادی برپاشده اند.
 
در ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری نوروزی شهرداری تهران، نقشه گردشگری شهر تهران، کتابچه گردشگری، تهران کارت و اقلام دیگر اطلاع رسانی در زمینه اماکن گردشگری توزیع می شود. همچنین پاسخگویان ایستگاه های اطلاع رسانی اطلاعات تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران را در اختیار شهروندان و مسافرانی که به تهرانگردی در ایام تعطیلات نوروزی علاقمند باشند قرار می دهند.
 
شهرداری منطقه 9 در محوطه میدان آزادی نیز جشنواره ویژه نوروزی اقوام ایرانی را با حضور غرفه های متعدد اقوام مختلف ایرانی برپا کرده است و پذیرای مهمانان و گردشگران نوروزی شهر تهران است.
 
همچنین در منطقه 9 تهران یک کمپ اسکان برای اقامت مسافران نوروزی شهر تهران در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی، بوستان المهدی برپاشده است تا در طول تعطیلات نوروزی میزبان مسافران و مهمانانی باشد که قصد استفاده از خدمات اقامتی شهرداری تهران در غرب شهر را دارند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: ایستگاه ، کمپ ، مسافر ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار