مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: جمع‌آوری متکدیان سطح شهر یکی از دغدغه‌های جدی مجموعه‌ی مدیریت شهری این منطقه به شمار می‌رود.

علی کمره‌ای درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به پدیده‌ی تکدی‌گری‌ به عنوان یکی از نارسایی‌های اجتماعی که اغلب درکلان شهرها ومناطق پرجمعیت ظهور و بروز پیدا می‌کند، اظهار داشت: درهمین ارتباط مدیریت شهری شهریار درجمع‌آوری متکدیان که به صورت شنا ودر سطح خیابان‌ها ومناطق پرتردد حضور پیدا می‌کنند را به صورت جدی در سال 1393 دنبال خواهد نمود.

وی در ادامه افزود: در رفع و دفع این مشکل، همیاری ومساعدت دستگاه‌های زیربط دیگر نیز اثرگذار است وامید آن داریم با همگرایی فزاینده ، توفیقات هر چه مطلوب‌تری در این خصوص حاصل شود.

علی‌کمره‌ای در ادامه عنوان کرد: نقش شهروندان نیز در کاهش این آسیب اجتماعی موثر است زیرا در صورتی که مردم با شناخت دقیق‌ از نیازمندان و مستمندان واقعی به پرداخت کمک‌های نقدی و غیر نقدی خویش در سازو کارهای مشخص بپردازند سوء استفاده متکدیانی که به صورت سازماندهی شده ویا تحریک احساسات وعواطف انسانی شهروندان به کسب درآمدهای اینچنینی می پردازند، به نحو قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه‌ی مدیریت شهری نیز درجمع‌آوری متکدیانی که باعث مخدوش شدن چهره وسیمای شهر می‌شوند درحد توان و اختیارات خود، از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: متکدی ، مدیریت ، شهریار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار