بعد از برخوردی که جرمین اونیل و بلیک گریفین بعد از دیدار تیمهایشان در NBA داشتند این بحث پیش آمد که بازیکنان حریف، گریفین و حرکاتش را دوست ندارند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، در هفته های اخیر روابط بلیک گریفین بازیکن تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز با بازیکنان حریف مورد توجه بیشتری قرار گرفته است. گریفین بارها در زمین با بازیکنان حریف درگیریهای کوچک و بزرگ پیدا می کند و گاهی این برخوردها به بیرون زمین و بعد از بازی هم کشیده می شود. 

داک ریورز سرمربی کلیپرز می گوید: بلیک فوق العاده است. واقعا دلیل رفتار حریفان را نمی فهمم. گریفین بازیکن محکمی به حساب نمی آید اما زمانی که بازیکنان حریف روبرویش قرار می گیرند کارشان واقعا سخت می شود. چه از نظر فیزیکی و چه سرعتی، بلیک در تمام زمین دیده می شود، شوت می زند، "پست آپ" انجام می دهد و بیشتر از چیزی که بازیکنان حریف فکر می کنند فیزیکی است به همین دلیل هم گاهی بازیکنان روبرو همه چیز را شخصی به حساب می آورند در حالی که بلیک واقعا آدمی نیست که آنها فکر می کنند. 

اتفاقات زیادی در هر بازی می افتد گریفین هم در جریان بازی گلهای زیادی می زند اما دانکهای این بازیکن تحقیر کننده و مهمترین موضوعی است که روز بعد از بازی در مورد آن صحبت می شود. یکی از دلایل ناراحتی بازیکنان حریف هم همین دانکها است.

گریفین گاهی این دانکها را شانسی می داند و فیزیک خاص این بازیکن هم بحثی جدا است اما دیگر بازیکنان کلیپرز به نکته دیگری در مورد هم تیمی خود اشاره می کنند. گریفین قبل از هر بازی مدت زیادی روی شوتها و بخشهای مختلف بازی خود کار می کند. 

کریس پل می گوید: بلیک اعتماد به نفس بالاتری پیدا کرده است. همه ما از قبل این اطمینان را به وی داشتیم چون هیچکس سختتر از بلیک کار نمی کند. او تمام روزهای هفته را در سالن می گذراند و می خواهد عالی باشد. 

با این وجود علاقه ای که هم تیمی ها به گریفین دارند در میان بازیکنان حریف دیده نمی شود و دعواهای داخل زمین این بازیکن هم ادامه دارد.
 
انتهاي پيام/

برچسب ها: بلیک ، گریفین ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار