مسئول اسکان و فرهنگی راهیان نور دو کوهه گفت: خادمین دو کوهه برای اجرا کردن اقتصاد مقاومتی در طول برگزاری راهیان نور از غذای ساده‌ای استفاده می‌کنند و برای جلوگیری از اسراف برنامه‌های ویژه ای را دارند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری بسیج سردار مجتبی عسگری، در خصوص برنامه‌های  زیارتگاه راهیلن نور برای زایراین اظهار کرد: زیارتگاه دو کوهه امسال هم مانند سال‌های گذشته برنامه‌های مختلف فرهنگی را دارد و زایرین فراوانی از اقشار مختلف مردم در این زیارتگاه حضور پیدا می‌کنند.
 
وی حضور بیشتر خانواده‌ها و خودروهای شخصی را وجه تمایز امسال نسبت به سال گذشته  دانست و خاطرنشان کرد: امسال  خودروهای شخصی زیادی به این زیارتگاه آمده‌اند که این مسئله راهیان نور دو کوهه را از یک راهیان نور اردو محور به یک راهیان نور مرذمی و خانواده محور برده است که این بسیار ارزشمند است.
 
مسئول اسکان و فرهنگی راهیان نور دو کوهه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی که در این زیارتگاه اجرا می‌شود گفت: برنامه‌های فرهنگی زیادی در این زیارتگاه برگزار می‌شود که نمایشگاه فرهنگی که به مناسبت ایام فاطمیه در این زیارتگاه برگزار می‌شود از جمله مهم‌ترین آنها است.
 
عسگری افزود: مانند هر سال اعزام زائران به گردان تخریب و همچنین برنامه‌های سخنرانی و روایت‌گری وجود دارد و یک برنامه ابیتکاری جالب هم امسال با عنوان برنامه زورخانه‌ای و پهلوانی در زیارتگاه دو کوهه برگزار می‌شود که تا به امروز توجهات زیادی را به خود جلبی کرده است.
 
وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر روی اقتصاد مقاومتی این مسئله را یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های خادمین دو کوهه دالنست و تاکید کرد: خادمین دو کوهه برای اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی از غذای ساده مانند سیب زمینی و یا نان و پنیر استفاده می‌کنند و همچنین برنامه‌های خوبی هم برای جلوگیری از اسراف و زیاده روی داریم که طی آن زایرین هم در زمینه صرفه جویی تشویق شوند.
 
مسئول اسکان و فرهنگی راهیان نور دو کوهه در پایان با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت: برنامه‌های فرهنگی خوبی در زمینه اقتصاد مقاومتی را در این زیارتگاه داریم که طی آن جزواتی در این خصوص در بین زایرین توزیع شده است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار