سامي خديرا هافبک آلماني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا اعلام کرد اگر رقابت هاي جام جهاني امسال را در برزيل به سبب مصدوميت از دست بدهد« دنيا به آخر نخواهد رسيد.»

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران سامي خديرا هافبک آلماني تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا اعلام کرد اگر رقابت هاي جام جهاني امسال را در برزيل به سبب مصدوميت از دست بدهد« دنيا به آخر نخواهد رسيد.»

اين بازيکن 26 ساله در بازي دوستانه تيم ملي آلمان در مقابل ايتاليا در ماه نوامبر از ناحيه زانوي راست دچار مصدوميت شد و احتمالا تا روز 12 ماه ژوئن - زمان آغاز رقابت هاي جام جهاني - کاملا آماده نخواهد شد.

خديرا گفت:« هدف من بازي در جام جهاني است اما اگر نتوانم در آن رقابت ها بازي کنم دنيا براي من به پايان نمي رسد.»

خديرا مي داند که شانس رسيدنش به بازي نخست تيم ملي آلمان در مقابل پرتغال در جام جهاني برزيل  در روز شانزدهم ماه ژوئن بسيار کم است.

هافبک سابق تيم اشتوتگارت همچنين گفت:« تا لحظه آخر تلاش خود را خواهم کرد اما مي دانم که ممکن است اين فرصت را از دست بدهم. زماني که آماده نيستم نبايد به ميدان بروم.»
يواخيم لو سرمربي تيم ملي فوتبال آلمان اعلام کرده است هر بازيکني را که صد در صد آماده نباشد به جام جهاني نخواهد برد.

خديرا همچنين خاطرنشان کرد: « آماده شدن براي جام جهاني کار آساني نيست . من بايد بتوانم به سرمربي بگويم که بدون ترس مي توانم وارد اين چالش شوم. بايد کاملا آماده و به اندازه کافي سريع باشم که بتوانم در مقابل هترين تيم هاي جهان بهترين عملکرد را داشته باشم.»

انتهاي پيام/

برچسب ها: خدیرا ، هافبک ، اسپانیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار