روز نخست مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه در اسلحه سابر با عملکرد خوب نمايندگان اعزامي ايران همراه بود.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، روز نخست مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه در اسلحه سابر با عملکرد خوب نمايندگان اعزامي ايران همراه بود بطوري که از ميان چهار شمشيرباز اعزامي کشورمان، سه نفر موفق شدند با غلبه بر حريفان خود به جدول 64 نفره مسابقات صعود کنند.

مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه که  با حضور 150 بازيکن از 20 کشور در مسکو آغاز شده است، نخستين رويداد برون مرزي براي شمشيربازي ايران در سال 1393 محسوب مي شود که اتفاقا با عملکرد خوب نمايندگان کشورمان هم همراه بوده است.
 



در روز نخست اين مسابقات و در مرحله مقدماتي مجتبي عابديني نمايندگاني از روسيه، يونان، قزاقستان، لهستان، کلمبيا و کره جنوبي را از پيش رو برداشت و به طور مستقيم راهي جدول 64 نفره و حذفي مسابقات شد. 

گفتني است؛  علي پاکدامن هم در مرحله مقدماتي مسابقات جام جهاني روسيه مقابل ورزشکاران مجارستان، روسيه، ژاپن و فرانسه پيروز شد و با کسب اين تعداد برد به جدول 96 نفره مسابقات صعود کرد. پاکدامن در اين جدول نماينده آمريکا را با نتيجه 15 بر 10 شکست داد و در جدول 64 نفره قرار گرفت.





لازم به ذکر است، بلاروس، قزاقستان و فرانسه کشورهايي بودند که نمايندگان آنها در مرحله مقدماتي مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه مقابل محمد رهبري تن به شکست دادند.

در پايان خاطرنشان مي‌شود: محمدرهبري با شکست دادن اين شمشيربازان به جدول 96 نفره صعود کرد و در اين مرحله هم حريفي از قزاقستان را 15 بر 10 شکست داد و اينگونه به جدول 64 نفره راه يافت. شمشيرباز بلاروسي حريف محمدرهبري در اين مرحله از مسابقات خواهد بود.

 محمد فتوحي ديگر نماينده اعزامي ايران در مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه است.

 اين ورزشکاران با غلبه بر نمايندگاني از روسيه، قزاقستان، آذربايجان و آمريکا موفق به پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتي شد اما در جدول 96 نفره مسابقات مقابل شمشيرباز اتريشي با نتيجه 15 بر 14 تن به شکست داد و از پيوستن به شمشيربازان راه يافته به جدول 64 نفره بازماند.





 مسابقات شمشيربازي جام جهاني روسيه در اسلحه سابر امروز با برگزاري ديدارهاي حذفي در جدول 64 نفره پيگيري خواهد شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار