در ادامه رقابتهاي بازيهاي انتخابي در بنگلادش تيم کشورمان امروز به مصاف تيم ملي قطر رفت و در يک بازي مهيج اين تيم را شکست داد و سهميه حضور در هفدهمين دوره مسابقات آسيايي را کسب کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران در ادامه رقابتهاي بازيهاي انتخابي در بنگلادش تيم کشورمان امروز به مصاف تيم ملي قطر رفت و در يک بازي مهيج اين تيم را با نتيجه سنگين 7 بر يک شکست داد و سهميه حضور در هفدهمين دوره مسابقات آسيايي را کسب کرد.

در اين ديدار نويدطاهري راد(4 گل)،رضا نوروززاده(2گل) و وحيد فتحي(1 گل) براي تيم ملي کشورمان گلزني کردند و هم چنين مسعود بهلولي به عنوان بهترين بازيکن زمين شناخته شد. نتيجه بازي امروز تيم ملي کشورمان بهترين نتيجه اين رقابتها بوده است. 

ملي پوشان براي کسب مقام پنجم- ششم فردا از ساعت 11:15(به وقت محلي) به مصاف چين تايپه مي رود.

از 8 تيم شرکت کننده در اين مسابقات 6 تيم جواز حضور در مسابقات آسيايي را کسب خواهند کرد. 

تيم ملي هاکي چمني براي اولين بار در تاريخ هاکي چمن راهي مسابقات آسيايي 2014 کره جنوبي خواهد شد. يکبار نيز قبل از پيروزي انقلاب تيم ملي هاکي چمني به دليل ميزباني در مسابقات آسيايي حضور داشت اما نتايج خوبي را کسب نکرد. اين صعود ارزشمند در ادامه پيروزيهاي هاکي سالني در مسابقات آسيايي ماکائو و چهار دوره قهرماني در مسابقات جام ملتهاي آسيا و نيزحضور در جام جهاني به کلکسيون افتخارات هاکي کشور اضافه خواهدشد .در اين پيروزي ارزشمند همه هيئت هاي استاني و جامعه هاکي کشور نقش بسزايي داشتند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: هاکی ، گلزنی ، بنگلادش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار