معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 5 از برگزاری 180 دوره‌ی آموزشی در قالب کلاس و کارگاه‌های متنوع توسط اداره آموزش‌های شهروندی در این منطقه خبرداد.

مسعود خسروی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح اقدامات صورت گرفته‌ی اداره‌ی آموزش‌های شهروندی منطقه 5 گفت: اداره‌ی آموزش‌های شهروندی منطقه 5 در سالی که گذشت برنامه‌های متعددی برای شهروندان برگزار کرد که از آن میان می‌توان به برگزاری 180 نوع کلاس آموزشی اشاره کرد. 

وی ادامه داد: در میان کلاس‌های برگزار شده کلاس هویت اجتماعی مورد استقبال بیشتری در نواحی هفتگانه قرار گرفت.  

خسروی همچنین به همکاری پلیس راهور با اداره‌ی کل آموزش‌های شهروندی در سال 92 اشاره کرد و تصریح کرد: دوره‌ها و کلاس‌های بسیاری با همکاری پلیس راهور در سطح منطقه برگزار شد که از مهمترین آنها کارگاه آموزشی روش‌های کاهش اثرات سوء بارش در تردد و محیط زیست است. 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه یکی دیگر از برنامه‌های مهم برگزار شده درسال 92 را برنامه‌ی شهر در دست بچه‌ها برشمرد و بیان کرد: در این برنامه‌ها کودکان به بازدید از امکان تاریخی و فرهنگی و... می‌پردازند که از مهمترین این اماکن بازدید از جماران، آسایشگاه کهریزک و باغ موزه‌ی دفاع مقدس بوده است.  

وی برگزاری کلاس‌های کلینیک گل و گیاه را از دیگر برنامه‌های صورت گرفته برشمرد و اظهار داشت: علاوه بر این برگزاری این کلینیک، اداره‌ی آموز‌ش‌های شهروندی، اولین تک پودمان آموزشی دانشگاه علمی و کاربردی را برای مربیان و مسئولین خانه‌های کودک برگزار کرد.  

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در پایان خاطر نشان کرد: اداره‌ی آموزش‌های شهروندی به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های مختلفی نیز برگزار کرده است که از جمله‌ی آنها می‌توان به جشن استقبال از مهر، جشن 13 آبان، جشن‌ها و برنامه‌های آموزشی ویژه‌ی هفته‌ی هوای پاک و دهه‌ی فجر و برگزاری جشن یلدا اشاره کرد.  


انتهای پیام/  
 

برچسب ها: کلاس ، اموزش ، شهروند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار