دبير شورای نگهبان در پيامی فرا رسيدن سال 1393 را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ دبير شوراي نگهبان در پيامی فرا رسيدن سال 1393 را به مقام معظم رهبری و آحاد ملت مسلمان ايران تبريك گفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومی شورای نگهبان، متن پيام آيت‌ا... جنتی به شرح زير است:
 
بسم الله الرحمن الرحيم
 
يا مقلب القلوب و الابصار يا مدبر الليل و النهار يا محول الحول و الاحوال حول حالنا الي احسن الحال
 
حلول سال نو و فرا رسيدن بهار طبيعت را به مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهداء، ايثارگران، جانبازان، آزادگان و آحاد ملت شريف ايران اسلامی تبريك می‌گويم و اميدوارم بهار طبيعت با بهار جانها همراه شود و سالی سرشار از معنويت، موفقيت و عزت پيش روی ايران اسلامی باشد.

در سال گذشته مردم بصير و فهيم ايران، حماسه سياسی مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را به خوبی محقق ساختند و ابتدا با حضوری شكوهمند در انتخابات يازدهمين دوره رياست جمهوری برگ زرين ديگری را به تاريخ پر افتخار انقلاب اسلامی افزوده و در روز قدس، 13 آبان و 22 بهمن نيز با حضوری پرشور و هوشمندانه و تأكيد بر استكبارستيزی، اين حماسه را تكميل كردند. بنده مجددا از همه مردم تشكر و قدردانی می‌نمايم.

البته قسمتی از شعار سال گذشته كه مربوط به حماسه اقتصادی می‌شد، آنگونه كه بايد و شايد برآورده نشد كه اميدواريم در سال جديد با رعايت سياست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی توسط مسئولان كشور و حمايت و تلاش مردم، اقتصاد كشورمان نيز بهبود يافته و از نظر اقتصادی نيز به اهداف متعالي انقلاب اسلامي دست يابيم.

در خارج از مرزها نيز در سال 92 شاهد حوادث بسيار ناگواری در برخي كشورهای مسلمان بوديم و متأسفانه امت مسلمان همچنان در آتش فتنه قدرت‌های استكباری می‌سوزند كه اميدواريم در سال 93 به ياري خداوند متعال، مسلمانان از خواب غفلت بيدار شده و به جای ريختن خون يكديگر، عليه استكبار جهانی به ويژه رژيم خونخوار صهيونيستی متحد شوند و زمينه حكومت جهاني اسلام و ظهور حضرت ولی عصر (عج) را فراهم نمايند.

اميدواريم در سال 1393 كه از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی»  نامگذاری شده است با لطف خداوند متعال و با همت و تلاش همه مسئولين نظام و همكاری ملت غيور ايران اسلامي، زمينه دستيابی به تمامی اهداف متعالي انقلاب اسلامی فراهم گرديده و شاهد عزت و شكوه روز‌افزون كشور و مردم عزيزمان و همچنين مسلمانان سرتاسر جهان باشيم.
    
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار