بلیب همراه جیرینگ راهکاری است که می‌تواند بربستر ussd و یا ازطریق فناوری‌های نوینی مانند nfc بارکد دوبعدی امکان استفاده از تلفن همراه مشترکین همراه اول را به جای بلیت فراهم سازد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بلیت همراه راهکاری است که می‌تواند بر بستر ussd و یا از طریق فناوری‌های نوینی مانند nfc بارکد دوبعدی (2d Barcode) و غیره امکان استفاده ازتلفن همراه مشترکین همراه اول را به جای انواع بلیت کارت شناسایی، کارت حضور و غیاب و حتی کلید درب فراهم سازد.
 
بنابراین گزارش، فناوری‌ nfc تبادل اطلاعات از فاصله نزدیک بین یک موبایل یک reader بدون برقراری هیچ گونه تماس است و بارکد دوبعدی (2d barcod) کدهای دو بعدی تصویری هستند که برای شناسایی و پرداخت هزینه بلیت‌ها می‌توانند در گوشی ذخیره شده و مورد استفاده قرار گیرند.
 
ازطریق بلیت همراه مشتری می‌تواند بلیت خود را سفارش داده و هزینه‌های حمل ونقل عمومی، خریدهای خرد هزینه‌ بلیت‌های امکان فرهنگی، هنری و ورزشی را به سادگی پرداخت نماید این فناوری بر روی اکثر گوشی‌ها و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار قابل استفاده بوده و هزینه‌ها و مشکلات تولید و توزیع بلیت‌های موجود را برطرف می‌سازد./گزارش از: ریحانه جمشیدی.


انتهای‌پیام/

برچسب ها: جیرینگ ، بلیت ، همراه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.