شرکت Kensington صفحه کلیدی ارائه کرده که بر روی یک محافظ قرار می گیرد و برای محصول ipad Air شرکت اپل قابل استفاده است.

به گزارش دریچه فن آوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ استفاده از تبلت ها دغدغه های خود را دارد. محافظت از آنها و نداشتن صفحه کلید فیزیکی مشکلاتی را به همراه دارد. شرکت Kensington به همراه کی برد KeyFolio Pro که برای استفاده بر روی ipad Air طراحی شده این مشکل را حل کرده است. نگهدارنده "ای پد ایر" در یک سمت و کی برد بلوتوثی آن در سمت دیگر قرار دارد. بعد از شش ردیف کلید سه شاخص ال ای دی قرار دارد. Caps Lock, Bluetooth و Power. این صفحه کلید انرژی خود را از ورودی mcroUSB تامین می کند.

قسمت نگهدارنده آن خاصیت مغناطیسی دارد تا از بابت ایستادن, خیالتان راحت باشد. خصوصیت دیگر آن, قابلیت جدا شدن صفحه کلید از محافظ است. پس می توانیم از آن استفاده کنیم, بدون اینکه آن را در درون محافظ قرار دهیم. این ویژگی حمل ای پد را آسان می کند زیرا وزن صفحه کلید نسبتا زیاد است.

به دلیل نداشتن پوشش مخصوص بر پشت جلد محافظ؛ به خاطر داشته باشید که در زمان بسته بودن محاظ ای پد خود را قفل کنید تا ناخواسته نرم افزاری شروع به کار نکند. محاظ در حالت بسته یک اینچ ضخامت دارد, پس برای حمل آن نیاز به فضای کافی دارید.

برای کپی کردن و انتقال اطلاعات باید از کلیدهای میانبر Fn-X, Fn-C, و Fn-V استفاده نمایید. قیمت این محصول 79.99$ است.

اگر در برقراری ارتباط این صفحه کلید با تبلت مشکل خاصی وجود نداشته باشد, به نظر می رسد که مشتریانی زیادی به دنبال خرید آن باشند.


برچسب ها: کی برد ، اپل ، ای پد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار