معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از آماده سازی 5 هزار و 42 باب کلاس درس در سراسر استان برای اسکان میهمانان نوروزی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمد محسن بیگی افزود: در مجموع 34 پایگاه ستاد اسکان نوروزی، با هزار و 502 نفر عوامل اجرایی در ایام تعطیلات به مسافران و میهمانان خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به آمادگی 407 مدرسه و مرکز آموزشی رفاهی در استان کرمان برای پذیرش مسافران نوروزی تصریح کرد: هنرستان مدرس در ناحیه 2 شهر کرمان و دبیرستان 12 فروردین در ناحیه یک شهر کرمان به عنوان پایگاه های ستاد اسکان نوروزی، مسافران و میهمانان را پذیرش و راهنمایی می کنند.

محسن بیگی افزود: 70 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان و 86 مدرسه در آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان برای اسکان میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده اند.

وی با بیان اینکه کلاس های محل اسکان بر اساس امکانات و خدمات درجه بندی شده اند ، افزود: هزار و 10 کلاس درجه "الف" ،2 هزار و 227 کلاس درجه "ب" و هزار و 755 کلاس درجه "ج" هستند.

محسن بیگی خاطر نشان کرد: موزه آگیرا پژوهشکده تعلیم و تربیت استان نیز در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای علاقمندان به تاریخ و فرهنگ استان کرمان است./س


برچسب ها: اسکان ، مدارس ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.