با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی کارگروهی در این رابطه در سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تشکیل شده و این امر را مورد پیگیری قرار می دهد.

مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي  باشگاه خبرنگاران گفت :با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید بگویم که سازمان اموردانشجویان وزارت علوم تحقیقات وفناوری برنامه های کلی در این زمینه دارد چنانچه کارگروهی در این رابطه تشکیل شده است و تمامی مسائل به این امر مورد پیگیری قرار دارد چرا که در چارچوب این سیاستها باید دقت زیادی صورت گیرد.

وی افزود :در رابطه با اقتصاد مقاومتی باید بگویم که شاه بیت این نوع اقتصاد بحث علم وفناوری و البته استفاده از نواوری است چنانچه مقام معظم رهبری در این نوع اقتصاد توجه به اقتصاد دانش بنیان را تاکید کردند و ما نیز فکر می کنیم که  تجدید نظر در بحث کیفیت خروجی ما بحث بورس است .

توسعه پذیرش دانشجویان خارجی در داخل کشور

صدیقی تصریح کرد :تلاش ما بر این است که تمامی این مسائل با کیفیت بهتری دنبال شود یا اینکه پذیرش دانشجویان خارجی یا ارائه تسهیلات به دانشجویان داخل از طریق صندوق رفاه دانشجویان را توسعه دهیم چرا که اینها را با کیفیت بیشتری دنبال کنیم و صرفه جویی های درون سازمانی را با استفاده از بهینه تر بودن بودجه ها ایجاد فرصتهای یادگیری بیشتر برای دانشجویان داخل کشور فراهم شود.

وی در ادامه گفت :دانشجویان از محیط درس بیرون آمده و با بیرون جامعه وآشنایی با نیازهای جامعه ومسائل و رشته های کاربردی می توانند به مسولان در تسهیل امور کمک کنند .

صدیقی اظهار داشت :البته در این راستا همکاری هایی با معاونت فرهنگی وزارت علوم نیز داشته ایم تا براین اساس محصولی از دانشگاهها بیرون آید که در چارچوب همان سیاستهای مورد نظر باشد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار