مدیر روابط عمومی شهرداری شهریار گفت: نقشه راهنمای این شهرستان، به منظور تسهیل سفرهای نوروزی در بین مسافران و شهروندان این منطقه توزیع می‌شود.

علی کمره‌ای در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،‌ ضمن اشاره به نقش حائز اهمیت اطلاع‌رسانی در حوزه توریستی و گردشگری اظهار داشت: در همین ارتباط و به منظور تسهیل سفرهای نوروزی در نگین سبز غرب استان تهران، مجموعه مدیریت شهری شهریار، توزیع نقشه راهنمای مسافران نوروزی در بین شهروندان و مسافران مقصد و عبوری در این منطقه را در دستور کار خود قرار داده است.‌
 
وی در ادامه افزود:‌ در نقشه مذکور،‌ مواردی همچون محل استقرار آتش‌نشانی‌ها،‌ ترمینال‌ها، تعمیرگاه‌های مجاز خودرو،‌ مقرهای کلانتری و نیروی انتظامی،‌ مراکز امدادی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها و ... قید شده که در جهت هدایت هر چه مطلوب‌تر مسافرین و شهروندان به منظور بهره‌مندی از خدمات موردنیاز خویش مطلوب اثر خواهد بود.
 
علی کمره‌ای در پایان خاطرنشان کرد: آب‌و‌هوای مطلوب، فضای سبز ایده‌ال،‌ وجود اماکن زیارتی متعدد و تعدد آثار تاریخی و باستانی این منطقه، ظرفیتی ویژه در حوزه گردشگری شهریار محسوب می‌شود و به فضل الهی در سال جدید نیز، مسافرین نوروزی، ایام خوش و خاطره‌انگیزی را در منطقه پهناور شهریار، تجربه خواهند نمود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، شهریار ، تسهیل ، سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.