مهمترین عناوین روز گذشته این صفحه به شرح زیر می باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
شخصیت‌های سیاسی جهان در طول سال 1392 جملات تاریخی،مهم و گاه جالبی در مورد ایران به زبان راندند که در این مطلب گلچینی از این سخنان انتخاب شده است.
کارشناس امور نظامی و راهبردی تاکید کرد: محور مقاومت نشان داده است که تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی بدون پاسخ نمی‌ماند.
میدل ایست آنلاین در مقاله ای نوشت ایران و امریکا باید در طول یک سال آینده توافقنامه هسته ای نهایی را امضا کنند در غیر این صورت پیامد های منفی متوجه هر دو کشور خواهد شد.
رئیس اتحادیه اروپا از اعمال تحریم های جدید تنبیهی علیه برخی از مقامات روسی و افزایش فهرست تحریم شدگان خبر داد. در همین حال اولاند رییس جمهور فرانسه اعلام کرد اتحادیه اروپا دوازده نفر دیگر را به فهرست تحریم ها ضد روسیه اضافه کرد.
نیروهای روسی سه کشتی جنگی اوکراین را در شبه جزیره کریمه توقیف کردند.
العربیه دقایقی پیش به نقل از یک مقام وزارت خارجه روسیه که نخواست نامش فاش شود اعلام کرد دولت سوریه ذخیره تسلیحات شیمیایی خود را به نزدیک صفر کاهش داده است.
جان کری پای سفره هفت‌سینی که توسط کارمندان بخش ایران وزارتخانه‌اش چیده شده بود حاضر شده و به آنها عید نوروز را تبریک گفت.
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد تحریم های بین المللی که بر سر بحران کریمه علیه مقامات و بازرگانان روس اعمال شده است، « کاملاً غیرقانونی» است . در همین حال ولادیمیر پوتین اعلام کرد روسیه در حال حاضر از پاسخ به تحریم های آمریکا خودداری می کند.
برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار