چگونه می توان برای یک روز آن هم با این اطمینان که به همه خوش بگذرد، برنامه ریزی کرد؟

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ وقتی تصمیم می گیرید دسته جمعی  به مسافرت بروید اولین نکته مهم روشن کردن تمامی مسائل تا حد ممکن است بودجه ای که برای مسافرت کنار گذاشته‍‌اید،  مکانی که قصد دارید به آنجا بروید، فعالیت های پیش بینی شده، عده ی افراد و... هر چه بیشتر درباره ی جزئیات و توقعات افراد همسفر خود بدانید،  تعداد برخوردها و تنش ها در مدت سفر کمتر می شود.
 
 ابراهیمی مقدم در خصوص مزایای سفرهای خانوادگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: تعداد فعالیت های گروهی در طول سفر بیشتر است و خاطرات خوبی به جا می ماند سفرهای خانوادگی برای کودکان بهترین فرصت برای یادگیری زندگی اجتماعی و کشف تفاوت های افراد گوناگون است.
 
وی افزود: در اینگونه سفرها هر شخص جایگاه و نقش خود را در خانواده پیدا می کند برای والدین نیز که یک سال تمام در جامعه فرد گرای مدرن امروز، غرق کاریهای اجتماعی  خود بوده اند، تعطیلات و مسافرت یا خانواده، فرصت خوبی برای حس کردن لذت  زندگی با اعضای خانواده است.
 
 ابراهیمی مقدم در مورد ناراحتی های پیش آمده در طول سفر  خاطر نشان کرد: بهتر است افراد از فرصت ها سوء استفاده کنند و  خود را با شرایط سفر وفق دهند تا محیطی آرام و دل انگیز برای تماس همسفران برقرار باشد.
 
انتهای‌پیام/
برچسب ها: فرصت ، روزها ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار