در سال 92 سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران نرم افزارسیماتاکسی سیستمی هوشمند برای انجام امور تاکسیرانان در شرکت‌های خصوصی را راه‌اندازی کرد تا تعلل در کار پرونده‌ها را به صورت اتوماتیک به مقام بالاتر از طریق پیامک گزارش کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران یکی از مسائل حائز اهمیت موضوع اصلاح فرآیند‌ها، تسریع امور و سیستمی نمودن پروسه‌ها و اقدامات کاری سازمان است و بسیاری از فرآیندها نیز مورد بررسی قرار گرفت و ماحصل آن‌ها سیستم نرم افزاری سیماتاکسی بود.
 
سیما تاکسی در واقع بستری ITBase است که به مرور کلیه فرآیندهای کاری سازمان را در خود به صورت سیستمی تعریف کرده است سیاست و نگاه حاکم در این سامانه مبتنی بر انجام کلیه امور قابل واگذاری و شروع کار تاکسیران از درگاه شرکت‌های خصوصی بوده و وظیفه نهایی و خطیر نظارت و کنترل امور نیز به صورت واقعی به ناظرین مستقر سازمان در شرکت‌های خصوصی واگذار شده است.
 
بنابراین گزارش: این سیستم به صورت هوشمند بوده و تاخیر امور و پرونده‌های کاری در هر مرحله را به صورت اتوماتیک به مقام مافوق به صورت پیامکی گزارش می‌دهد و ستاد سازمان نیز از طریق امکان گزارش گیری‌های متعدد تعبیه شده، می‌تواند رتبه‌بندی و ارزیابی عملکردی هر یک از شرکت‌ها و بخشهای مربوط را احصا و استخراج کند و گزارش‌های آماری تحلیلی و مقایسه‌ای را نیز دریافت کند.
قابلیت‌های سیما تاکسی درتسریع امور، کاهش تخلفات و جلوگیری از قانون گریزی بسیار قابل توجه بوده و اجرای 5 اقدام کاری از جمله صدور کارنامه هوشمند تاکسیرانان، تمدید پروانه، صدور پروانه المثنی و غیره انجام شد.

انتهای پیام/  

برچسب ها: تهران ، نظارت ، تاکسی ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار