مدیر سامانه 137 منطقه 11 عملکرد سامانه 137 این منطقه را شرح داد.

رحمان شریفی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: وسعت و پیچیدگی منحصر بفرد تهران و توسعه زندگی مدرن در این کلانشهر مشکلات زیادی را در حوزه خدمات شهری به وجود آورده است که روزانه شهروندان زیادی در تماس با سامانه 137 مسائل مختلف در زمینه های عمرانی، خدمات شهری مطرح می‌کنند که خواستار رفع آن هستند.

وی در خصوص آمار و ارقام 137 در یک سال اخیر اظهار داشت: آمار نشان می‌دهد که در یک سال اخیر با توجه به ارتباط خوبی که سامانه با شهروندان برقرار کرده است و شناختی که شهروندان نسبت به وظایف این سامانه دارند خوشبختانه شاهد تعامل بیشتر بین اهالی و سامانه 137 هستیم.

وی با اشاره به آمار ثبت شده پیام از تاریخ اول فروردین ماه سال 92 تا 21اسفند ماه سال 92 افزود: 74هزار و 399 پیام از ابتدای سال 92 تا تاریخ ذکر شده ثبت شده است.

وی در خصوص پیام‌های ثبت شده در نواحی در سال 92 بیان داشت: ناحیه2، 25هزار و 136 پیام و ناحیه4، 18هزار و 681 پیام و ناحیه 3 18هزار و 440 پیام و ناحیه یک، 11هزار و 336 پیام را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه پیام‌های سامانه 137 به سه بخش توصیه‌ای، کنترل عملکردی و نگه‌داشت تقسیم می‌شود گفت: 56هزار و 657 پیام در بخش نگه‌داشت ، 10هزار و 682 پیام در بخش کنترل و 7هزار و 342 پیام در بخش توصیه‌ای ثبت شده است.

شریفی تصریح کرد: 4هزار و 76پیام مربوط به کاشت درخت در منازل و معابر در سال 92 بوده است.

مدیر سامانه 137 در خصوص آموزش‌های انجام شده اظهار داشت: آموزش‌های شهروندی در مدارس، مساجد، حسینیه‌ها، شهرک، خانه‌های سلامت و سراهای محلات برگزار شده است.
وی تصریح کرد: این آموزش‌ها به صورت چهره به چهره، فیلم و نمایشی و اعزام شهروندان به محل انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از کل پیام به 73هزار و 155 پیام رسیدگی شده است و مابقی در دست اقدام است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: عملکرد ، سامانه ، شهرداری ، 137
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار