شهرداری منطقه 19 تهران در ایام تعطیلات نوروز 1393 ویژه برنامه های متعددی را برای گردشگران و تهرانگردان نوروز و همچنین ساکنان منطقه در نظر گرفته است و در طول 15 روز نوروز برنامه های ویژه نوروزی شهرداری منطقه 19 تهران متناسب با ایام فاطمیه در ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از ستاد گردشگری نوروزی شهرداری تهران، شهرداری منطقه 19 تهران برنامه های ویژه ای برای نوروز سال 1393 در نظر گرفته است.
 
این ویژه برنامه که با عنوان عطر یاس برگزار می شود ، دارای 7 بخش (هفت سین) با عنوان سرا شامل 1- سرای فاطمی(س) 2- سرای فرهنگ3- سرای کودک4- سرای بازی5- سرای امام (ره)6-سرای سلامت7- سرای آموزشهای شهروندی است که هر سرا دارای غرفه های متناسب و مربوط به عنوان آن به ارائه برنامه های متنوع و جذابی می پردازد.
 
این مراسم به همت پهنه جنوب غرب (مناطق 16،17،18و 19 ) با همکاری سازمان بهشت زهرا(س) و حرم مطهر و با محوریت منطقه 19 در طول ایام نوروز برگزار می شود.
 
برنامه های مذکور برای تمام سنین (کودک ، نوجوان و بزرگسالان ) دیده شده است. همچنین در جنب این سراها  یک چایخانه سنتی برپا است  که در آن نقالی و پرده خوان از وقایع انقلاب و دفاع مقدس و تاریخ اسلامی صورت می گیرد ، ضمناً در روزهای شهادت برنامه اجرای تعزیه نیز لحاظ شده است.
 
ویژه برنامه گردشگری عطریاس  (فرهنگی ، آیینی ، هنری ، تفریحی) از 29 اسفند 92 لغایت 14/1/93 از ساعت 9 صبح تا 8 شب در ضلع شمالی حرم مطهر برگزار می شود.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.