دبیر انجمن بیس‌بال و سافت بال اظهار داشت: در سال 92 برای مدتی انجمن از حضور رئیس محروم بوده است از اینرو در برزخ بلاتکلیفی بودیم با وجود مشکلات، از برنامه‌هایمان رضایت دارم.

کیوان فضائیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: انجمن بیس‌بال و سافت بال در سال 92 برای مدتی بلند از حضور رئیس محروم بوده است از این رو بسیاری از برنامه‌هایی که در آغاز سال 92 طراحی و تدوین کرده‌ بودم متاسفانه اجرایی نشده است و یا با تغییر تاریخ برگزار شد.
 
دبیر انجمن بیس‌بال و سافت بال ادامه داد: در سال 92 بلاتکلیفی در برزخ بودیم و از طرفی برنامه‌هایمان هم طبق برنامه اجرایی نشده است اما با برگزاری لیگ سافت بال بانوان تا حدود فراوانی مشکلات را سپری کردیم و در مجموع از سال 92 رضایت داریم.
 
صفائیان تصریح کرد: انجمن بیس‌بال و سافت بال در 19 اسفند 92 لیگ سافت بال بانوان را با قهرمانی تیم خراسان رضوی برگزار کرده است. این موضوع برای انجمن و همچنین بانوان سافت بال اتفاقی مناسب و خوشایند بوده است.
 
وی افزود: با انتخاب علیرضا ادیب در ابتدا به عنوان سرپرست و سپس به عنوان رئیس انجمن بیس بال و سافت بال اتفاقات خوبی در انجمن شاهد بودیم. انگیزه‌های ورزشکاران انجمن افزایش یافته است. جهت‌های ادیب امیدوارکننده و روحیه بخش بوده است.
 
صفائیان افزود: علیرضا ادیب در ابتدای حضورش در انجمن جلسه‌ای را در سال 92 برگزار کرده است در این جلسه ادیب برخلاف سایه روسای پیشین این انجمن وعده وعید نداده است. صحبت‌های ادیب بسیار متفاوت با سایر روسا بوده است البته ادیب تا کنون به قول‌هایی داده عمل کرده است.
 
صفائیان افزود: طبق صحبت‌های علیرضا ادیب، توپ و چوب بیس بال برای تمرین ورزشکاران فراهم شده است پیش از این ورزشکاران بیس بال و سافت بال برای تمرین با مشکلات کمبود و فقر چوب و آپ بیس بال مواجه بودند اما با حضور ادیب در ریاست انجمن بیس بال و سافت بال علاوه بر بهبود جنس توپ‌های بیس بال و مشکل دیگر از این بابت نداریم.
 
 
دبیر انجمن  افزود: برگزاری لیگ در پیشرفت و ارتقا سطح فنی ورزشکاران مفید و تاثیر مثبت دارد با گذشت زمان و برگزاری لیگ‌های مستمر در ‌آینده شاهد لیگی با کیفیت ورزشکاران حرفه‌ای خواهیم بود.
 
صفائیان افزود: از دیگر فعالیت‌های مهم انجمن بیس بال و سافت بال در سال 92 راه‌ اندازی سایت این انجمن است. این اتفاق خوشایندی بوده که در سال 92 برای ورزشکاران و همچنین انجمن رخ داده است.
 
دبیر انجمن تصریح کرد: انجمن در سال 93 برنامه‌های بسیاری را طراحی و تدوین کرده است و دعوت‌نامه‌های بسیاری از سایه کشورها برای حضور تیم ملی کشورمان در مسابقات پیش‌بینی شده دریافت کرده است از این رو درصدد هستیم تا با اعزام تیم ملی بیس‌بال و سافت بال کشورمان به مسابقات مهم زمینه پیشرفت ملی‌پوشان و ورزشکاران را فراهم کنیم.
 
وی ادامه داد: از برنامه‌های مهم تیم ملی در سال 93 حضور تیم قهرمان لیگ سافت بال به مسابقات جشنواره بین‌المللی پنجاب پاکستان است. مسابقات 18 لغایت 22 فروردین ماه در پاکستان برگزار می‌شود و تیم قهرمان لیگ را به این رقابت اعزام می‌کنیم.
 
صفائیان افزود: انجمن بیس‌بال و سافت بال در 19 اردیبهشت ماه 93 جهت حضور در اولین کنگره WBSB در خصوص ادغام 2 رشته بیس بال و سافت بال انتخابات و ... عازم تونس می‌شود.
 
وی ادامه داد: انجمن بیس‌بال و سافت بال علاوه بر دریافت دعوت‌نامه از پاکستان از کشورهایی همچون نپال، تونس و اینچئون دعوت‌نامه دریافت کرده است. انجمن بیس‌بال و سافت بال برای حضور تیم ملی در این مسابقات برنامه‌های اردویی نیز طراحی کرده است اما حضورمان در مسابقات و در اینچئون در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و تکلیفمان مشخص نیست.
 
صفائیان تصریح کرد: اواخر فروردین و به احتمال فراوان اوایل اردیبهشت، 93 توما ایروکاوا، مربی ژاپنی فعالیت رسمی خود را در تیم ملی جوانان بیس‌بال کشورمان آغاز می‌کند. پیش‌تر قرار بوده است که این مربی ژاپنی وسایلی را از ژاپن به ایران ارسال کند. انجمن بیس‌بال و سافت بال هزینه حمل و نقل این وسایل را طبق قرارداد به ژاپن ارسال کرده است از این رو به احتمال فراوان پس از تعطیلات عید 93 وسایل در اختیار انجمن قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس‌بال و سافت بال قصد برگزاری کنفرانس مطبوعاتی در سال 93 دارد از این رو به احتمال فراوان بعد از تعطیلات عید کنفرانس مطبوعاتی برگزار می‌کنیم.
 
صفائیان در پایان خاطرنشان کرد: سال 92 با تمام مشکلاتی که با آن مواجه بودیم پایان یافته است خوشبختانه علی‌رغم مشکلات مالی فراوان موفق شدیم با حمایت مسئولان ایمنی و برنامه‌ریزی‌های مدون مشکلات را کاهش داده و موفقیت‌هایی را نیز کسب کنیم لذا از افرادی که انجمن بیس‌بال و سافت را پشتیبانی کردند قدردانی و تشکر می‌کنم و امیدواریم در سال 93 موفقیت‌های بسیاری را نیز کسب کنیم و زمینه‌های پیشرفت ورزشکاران این حوزه اعم از بانوان و مردان را فراهم کنیم.

انتهاي

برچسب ها: فضائیان ، سافت ، ادیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار