سخنگوی وزارت کشور افغانستان، کشته شدن چهار شهروند خارجی را در حمله به هتلی در شهر کابل تأیید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد در حمله به هتلی در کابل پایتخت افغانستان 9 نفر کشته شدند که چهار نفر از آنها از اتباع خارجی بودند.

یک مقام بلند پایه افغانستان روز جمعه تأیید کرد در حمله تروریستی به هتل تجملی در شهر کابل، نه نفر از جمله چهار شهروند خارجی کشته شده اند. «صدیق صدیقی» سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت: «نیروهای امنیتی افغانستان در مدت سه ساعت، مهاجمان را از پای درآوردند. متأسفانه نه نفر در حمله افراد مهاجم کشته شده اند که چهار تن از آنها خارجی و تبعه نیوزیلند، کانادا، هند و پاکستان هستند. پنج نفر دیگر نیز شهروند افغان هستند که در بین آنها دو زن و دو کودک نیز دیده می شود. شش نفر نیز بر اثر این حمله زخمی شده اند». 

حادثه اخیر ساعت شش بعد از ظهر روز پنجشنبه در هتل سِرِنا کابل رخ داد و همزمان با محاصره محل از سوی نیروهای امنیتی، صدای تیراندازی نیز از داخل هتل به گوش می رسید. گروه طالبان، مسئولیت حمله روز پنجشنبه در شهر کابل را بر عهده گرفته و اعلام کرده است نیروهای طالبان، افراد خارجی و شخصیت هایی را هدف قرار داده اند که برای گرفتن جشن نوروز در هتل گردآمده بودند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار