دبیر انجمن دارت از برنامه‌های انجمن دارت در سال 92 اظهار رضایت کرده و بیان داشت: از فدراسیون انجمن‌های ورزشی و همچنین حامیان مالی تشکر و قدردانی می‌کنم.

مهدی شایسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: انجمن دارت در سال 92 مسابقات لیگ – رنکینگ کشوری انتخابی تیم که به صورت فصلی درشهرستان های خراسان رضوی- گیلان- مرکزی- گرمسار و شیراز برگزار کرده است. طبق برنامه چهار نفر برتر مردان و زنان این مسابقات به اردوی تیم ملی درسال 93 دعوت می‌شوند.

وی ادامه داد: انجمن دارت مسابقات لیگ بانوان را در سال 92 در 2 اردوی زیر گروه دسته یک برگزار کرده است.

تعداد 50 دارت انداز خانم در لیگ زیر گروه و 16 نفر در لیگ دسته یک حضور داشتند تعداد شرکت کنندگان در رقابت‌های لیگ زیر گروه ولیگ دسته یک ونسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

شایسته تصریح کرد: انجمن دارت علاوه بر برگزاری رقابت در بخش بانوان، در سه گروه لیگ زیر گروه لیگ دسته یک و دسته برتر رقابت برگزار کرده است.

در لیگ زیر گروع 80 دارت انداز، در لیگ دسته یک 24 شرکت کننده ودر لیگ برتر 16 نفر به رقابت پرداختند.

تعداد نفرات شرکت کنندگان در لیگ زیر گروه و دسته یک به نسبت سال گذشته افزایش یافته است البته در مسابقات درلیگ برتر با تعداد ثابت نسبت سال گذشته برگزار شده است.

دبیر انجمن افزود: برگزاری لیگ دارت در کشور نتایج مثبتی برای ورزشکاران داشته است مسابقات لیگ علاوه بر ارتقاء سطح فنی ورزشکاران، زمینه‌ی آماده سازی دارت اندازان برای مسابقات تیم ملی وحضور در میادین بین‌المللی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: انجمن دارت علاوه بر دعوت از برترین‌های مسابقات رنکینگ کشوری برای حضور در اردوی تیم ملی، چهار دارت انداز برتر مرد و سه دارت انداز برتر خانم در مسابقات لیگ را نیز به اردوی تیم ملی دعوت می‌کند.

شایسته افزود: تیم ملی آبان ماه 93 مسابقات آسیایی – اقیانوسیه هنگ کنگ در پیش دارند از این‌رو انجمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا با برنامه‌ریزی های مدون تیم ملی پر قدرت را عازم این رقابت‌ها کنیم. البته در مسابقات آسیا- اقیانوسیه هنگ کنگ چهار مرد دارت انداز و 2 خانم عازم این رقابت‌ها می‌کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات جام برترین‌ها فروردین ماه 93 استارت می‌خورد. انجمن دارت قصد دارد به صورت مکرر و هر ساله در آخرین جمعه فروردین مسابقات جام برترین‌ها را برگزار کند. در نخستین قدم در آخرین جمعه فروردین 93 مسابقات را برگزار می‌کنیم.

دبیرانجمن افزود: مسابقات جام بهترین باحضور 32 نفر برتر مسابقات رنکینگ مردان و 16 نفر برتر مسابقات رنکینگ کشوری بانوان در سال 92 برگزار می‌شود. در پایان این رقابت‌ها چهارنفر از مردان و چهار نفر برتر بانوان به اردوی انتخابی تیم ملی دعوت می‌شوند.

شایسته افزود: فصل دارت از ابتدا تیر ماه وتا پایان خرداد ماه سال آینده برگزار می‌شود از اینرو با توجه به اینکه 2 مرحله از لیگ زیر گروه مردان باقی مانده است لذا با برگزاری این مراحل در 5 اردیبهشت و دوم خرداد ماه سال 93 برنامه‌های لیگ 93 را طراحی و اجرایی می‌کنیم.

شایسته تصریح کرد: در پایان مسابقات لیگ زیر گروه مردان 8 نفر از لیگ زیر گروه دسته یک صعود می‌کنند واز طرفی از لیگ دسته یک چهار نفر به لیگ برتر راه می‌یابند و چهار نفر که در رده‌های پایین دسته برتر به لیگ دسته یک سقوط می‌کنند.

دبیر انجمن افزود: تیم ملی مسابقات آسیا، اقیانوسیه هنگ کنگ را در پیش دارد از اینرو اردوی انتخابی تیم ملی اواسط خرداد ماه 93 آغاز می‌شود. اردوی انتخابی تیم ملی در دو بخش مردان وزنان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: انجمن دارت برنامه‌ی سال 92 را طبق برنامه و بدون تغییر برگزار واهداف از پیش تعیین شده را رعایت کرده است.

شایسته افزود: انجمن دارت درسال 92 با مشکلات فراوان مالی مواجه بوده است. با حمایت های حامیان مالی و فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشکلات را سپری کردیم و موفق شدیم در تاریخ‌های مشخص مسابقات را برگزار کردیم. از مسئولان انجمن و فدراسیون انجمن‌های ورزشی قدردانی وتشکر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار