سرمربی تیم دانشگاه آزاد کاراته بانوان:

سال 93 تیم دانشگاه آزاد با چنته‌ای پر پا به لیگ می‌گذارد

فرحناز ارباب گفت: برای سوپر لیگ 93 برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص تمرینات دانشگاه آزاد داریم که عملکرد این تیم را به مراتب زیباتر وقوی‌تر از قبل می‌کند.

فرحناز ارباب در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در سوپر لیگ کاراته بانوان در سال 92 به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت کردم و در این سال برای دومین سال متوالی دانشگاه آزاد به روی سکوی نخست رقابت‌ها رفت.
 
سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی و مربی تیم ملی کاراته بانوان افزود: برنامه‌ها و مدیریت جدی که در کار مسئولین دانشگاه آزاد به وجود آمده ما را نیز ترغیب کرده تا در سال 93 برنامه‌های منسجم‌تری را ارائه دهیم.  
 
برنامه مسابقات برون مرزی برای دانشگاه آزاد اسلامی را در نظر داریم و همین طور با چند تیم نام آور یک مسابقه تدارکاتی ار ترتیب می‌دهیم.  
 
اگر این امکان را به ما بدهند از یک تیم خوب دعوت می‌کنیم که به  ایران بیاید و با آن تیم یک تمرین مشترک بگذاریم.  
 
وی تصریح کرد: درست است که تیم دانشگاه آزاد اکثر بازیکنان تیم ملی را در اختیار داشته اما همین بازیکنان دو سال پیش هم بازیکن دانشگاه آزاد بودند و مقام دومی را کسب کردند ولی با هم دلی کادر فنی و بازیکنان و مسئولین دانشگاه آزاد این تیم سال به سال بهتر کار کرد و کار خواهد کرد.  
 
من امیدوارم این تیم با همین کادر باقی بماند و در سال‌های آینده هم مقام نخست را کسب کند.  
 
وی در خصوص تیم‌های حاضردر لیگ سال 93 گفت: در لیگ‌های سال 92 تیم‌های خوبی دیدیم مثل تیم شیر ژال به مربیگری موسوی که یکی از مربیان موفق در کشور هستند و بسیار خوب تیمشان را بسته بودند.  
 
همین طور تیم فولاد مبارکه سپاهان با مربیگری فریب بداغی که تیم بسیار خوب و خودساخته‌ای است و عملکرد خیلی خوبی در لیگ داشتند.  
 
تیم دیگری که به عنوان یک تیم قدرتمند در سوپر لیگ ظاهر شد  تیم علمدار کربلا بود که درخشش خیلی خوبی داشت و عملکرد این تیم و عملکردی حرفه‌ایی و قدرتمند بود.  
 
به طور کلی تیم‌ها خوب بودند و به طور حتم در سال 93 تیم‌های جدیدتری هم به سوپرلیگ اضافه می‌شوند همه این‌ها باعث رشد و رقابت بیشتر در بین بانوان کاراته کا می‌شود و می‌توان آینده‌ای خوب و روشن را برای کاراته بانوان پیش‌بینی کرد.  
 
وی خاطر نشان کرد: در نهایت بسیار خوشحالم که لیگ آینده سازان و جوانه بازیکنان جدیدی را به کاراته کشور معرفی کردند و این نسل جدید پشتوانه بسیار خوبی برای کاراته کشور است امید این را داریم که مسئولین فدراسیون از این بازیکنان در لیگ‌های جوانه و آینده سازان حمایت و قدردانی کنند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار