شبکه نسیم تلویزیون که در حال حاضر به صورت آزمایشی برنامه پخش می‌کند بر روی ماهواره قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران، راديو و تلويزيون در هفته آخر اسفند سال 1392 با رويدادهاي مختلفي همراه بود.

بنابر اين گزارش مهمترين رويداد اين هفته راديو و تلويزيون ، فيلم ها و مجموعه هاي نوروزي  تلويزيون همزمان با شب چهارشنبه سوري  پخش آن آغاز شد.

سری جدید برنامه «کلاه قرمزی» همزمان با شب چهارشنبه سوري  از شبكه 2 سيما  به روی آنتن رفت. همچنين  شبکه آی‌فیلم  " كلاه قرمزي 92 " را از اين شبكه پخش مي كند. 

تلویزیون در شب چهارشنبه‌سوری 12 فیلم و کارتون پخش كرد. كه مي توان به «ماشین ها 1»، «بال‌ها»، «حاشیه اقیانوس آرام »، «سریع و خشن 6»، «گنج پنهان»، «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی»، «فرار از سیاره زمین» و «تام و جری و لوبیای سحر آمیز»  اشاره كرد. 

رئیس رسانه ملی در آخرین جلسه شورای معاونین سازمان صدا و سیما،از تلاش های ارزنده سازمان صداو سیما به ویژه تدارک گسترده برای نوروز 93 تقدیر کرد.

ديگر رويداد اين هفته ، شبکه نسیم تلویزیون که هم‌اکنون به صورت آزمایشی برنامه پخش می‌کند بر روی ماهواره قرار گرفت.  شبکه نسیم شبکه‌ای برای پخش تصاویر و مسابقات سرگرم‌کننده و آموزنده است که حدود یک سال است ، راه اندازی شده است.  با راه‌اندازی این شبکه روی ماهواره، امکان دسترسی آن در بخش زیادی از آسیا میسر می‌شود. 

 به منظور بررسی روند تولید مجموعه نمایشی 100 قسمتی «کیمیا»، معاون سیما به همراه   آیت‌الله موسوی جزایری (نماینده ولی فقیه در استان)، سردار دکتر نامی (قائم مقام بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) و مقدم‌فر (معاون فرهنگی سپاه) و چند تن از مدیران این حوزه با حضور در لوکیشن اين  مجموعه در خرمشهر، از نزدیک با عوامل تولید این سریال دیدار و گفت و گو کردند. 

 همچنين دکتردارابی معاون سیما،درادامه بازدید از روند تولید برنامه های نوروزی شبکه های سیما، با حضور در لوکیشن مجموعه 13 قسمتی "روزای بد،بدر" با عوامل تولید این مجموعه گفتگوکرد. 

به مناسبت آغاز سال جدید و نوروز 93، رادیو نوروز افتتاح شد. این رادیوی نوروزی، گلچینی از برنامه های رادیو اینترنتی ایران‌صدا از سال 86 تاکنون است که شامل اخبار، کتاب‌های گویا، گنجینه، موسیقی و سرود است و با حال و هوای عید نوروز مطابقت دارد، پخش مي كند.



انتهای پیام/اق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
فاطمه لاله بخش
۱۴:۳۹ ۲۳ خرداد ۱۳۹۳
برنامه هاتون رو دوست دارم و ميخواهم عضو شؤم و نظر بدهم راجع به تك تك برنامه هاتون متشكرم
آخرین اخبار