با فرا رسیدن فصل بهار و تعطیلات نوروزی چگونگی نگه‌داری گل و گیاه در زمان تعطیلات و مسافرت‌ها شهروندان را نگران می‌کند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با افزایش تکنولوژی و پیشرفت جوامع و با توجه به اینکه این روزها تعداد روزهای آلودگی هوا در کشور زیاد بوده، روزهای خوبی برای طبیعت نیست.  
ریشه ارتباط و علاقه انسان به گیاه ازسال‌های بسیار دور و شاید از دوران انسان‌های اولیه نشأت می‌گیرد. 

در طول تاریخ استفاده از گیاه مسیر تکاملی و استنشاق علمی گسترده‌ای داشته است و مردم سرزمین همواره در توسعه فضای سبز و کاشت گیاهان کوشا بوده‌اند. 

به همین منظور همزمان با فصل بهار مرکز آموزش گل و گیاه منطقه 16 در طرح استقبال از بهار برای نگه‌داری گل و گیاه شهروندان به خصوص سبزه عید پیشنهادی را مطرح کرد. 

حیدری در این باره گفت: به مناسبت فرا رسیدن فصل بهار مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه از سبزه‌های شهروندان نگه‌داری می‌نماید. 

وی افزود: شهروندان می‌توانند در زمان رفتن به مسافرت گل و گیاه خود را به مرکز آموزشی و مشاوره گل و گیاه سپرده تا در این مدت گل‌های آن‌ها آسیب نبینند. 

حیدری در ادامه عنوان کرد: شهروندان می‌توانند تا هفته دوم فروردین گل و گیاه خود را به این مراکز سپرده تا به طور رایگان از گیاهان محافظت شود. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان علاقه‌مند می‌توانند به مراکز آموزشی گل و گیاه زنگ بزنند و کارشناسان این اداره را مطلع سازند. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: محافظت ، شهروند ، گیاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار