آخرین جلسه هیأت دولت در سال ۱۳۹۲ صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست دکتر روحانی رییس جمهوری برگزار شد و اعضای دولت به بحث و بررسی پیرامون مسایل و مباحث روز کشور پرداختند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری،
در این جلسه، تعدادی از پیشنهادهای دستگاه‌های اجرایی پس از بحث و تبادل نظر از سوی اعضای دولت به تصویب رسید.

هیات وزیران، ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور را به تصویب رساندند.همچنین میزان سود بازرگانی کالاها و جداول پیوست آیین‌نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات توسط هیات وزیران تعیین شد.

نحو پرداخت و تسویه مطالبات پیمانکاران دستگاه‌های دولتی و صندوق‌های بازنشستگی از جمله وزارت راه و شهرسازی و وزارت نیرو از دیگر مصوبات هیات وزیران بود.

در این جلسه همچنین، هیات وزیران برخی از آیین‌نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور را پس از بحث و بررسی تصویب کرد. در این آیین‌نامه‌ها نحوه واگذاری واحدهای خدماتی، رفاهی، فرهنگی، هنری و ورزشی دستگاه‌های دولتی به اشخاص صلاحیت‌دار در بخش‌های خصوصی و تعاونی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و نحوه حمایت از پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای اشتغال‌زای بخش‌های خصوصی و تعاونی که در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات فعالیت می‌کنند و نیز چگونگی معافیت کارگاه‌های کشاورزی از پرداخت حق بیمه سهم کارفرما پیش‌بینی شده است.

همچنین در جلسه امروز هیأت دولت، مبلغ هفت هزار و پانصد میلیارد ریال از محل اعتبار لازم برای کاهش سهم هزینه‌های مستقیم مردم درهزینه‌های سلامت و کمک به تأمین هزینه‌های درمان بیماران خاص و صعب‌العلاج در اختیار سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها قرار گرفت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار