"احمد المختار" نامزد ریاست جمهوری مصر وعده داد در صورت پیروزی در انتخابات، در مدت 3 سال پدیده‌های طلاق و تجرد را در این کشور ریشه‌کن خواهد کرد!

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازپایگاه خبری شبکه العالم؛  احمد مختار به پایگاه اینترنتی العربیه نت گفت، با ابداع ساز و کارهایی برای شکوفایی اقتصاد، ایجاد سریع فرصتهای شغلی دائمی برای جوانان، اعطای منزل مسکونی با بهای مناسب به جوانان به منظور ازدواج و تشکیل خانواده قصد دارد تجرد و طلاق را ریشه کن نماید.
 
احمد المختار افزود: برنامه وی شامل مبارزه با فقر، تربیت انسان امروزی، تحصیلکرده و فرهیخته است که قادر به تحمل مسئولیت هایش در زمینه تشکیل خانواده و تربیت فرزندان باشد و این اقدام مانع طلاق می شود چون علت طلاق، فقر، جهل و افزایش هزینه های اقتصادی است که منجر به از هم پاشیدن خانواده و تمایل به طلاق می شود.  
 
وی ادامه داد: طلاق باعث افزایش کودکان خیابانی، آشوب طلبی و مواد مخدر می شود، لذا می خواهم ضمن مبارزه با این پدیده ها، آموزش را برای همسو شدن جامعه با زمان توسعه دهم.   
 
احمد المختار وعده داد در مدت 4 سال بیکاری را حذف، سرمایه گذاری آزاد را تشویق، فضای مناسب ایجاد و قوانین جذاب برای سرمایه گذاری را فقط در مدت یک سال اجرا نماید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار