فرمانده عملیات ارتش سوریه در منطقه قلمون، پیش بینی کرد این منطقه در چند روز آینده به طور کامل آزاد شود.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین ؛ این فرمانده ارتش سوریه که پس از پاکسازی شهرک راس العین در بین مردم این منطقه حضور پیدا کرده بود در گفتگو با المیادین افزود: ما اطلاعاتی دریافت کرده بودیم که افراد مسلح از یبرود به سوی راس العین فرار کرده اند. نیروهای ارتش سوریه در عملیاتی منحصر به فرد شهرک راس العین را به طور کامل پاکسازی کردند. 

وی گفت: شمار زیادی از افراد مسلح در این عملیات کشته شدند. بیشتر افراد مسلح به سوی الصرخه فرار کردند. شماری از آنها قصد داشتند به فلیطا فرار کنند که کشته شدند. امنیت اکنون در راس العین برقرار شده است. 

این فرمانده ارتش سوریه خاطر نشان کرد: ما به عملیات در منطقه قلمون ادامه خواهیم داد تا همه تروریست ها را از بین ببریم و سراسر خاک سوریه را آزاد کنیم. دشواری عملیات در این منطقه آن بود که تروریست ها در بین ساکنان پنهان شده بودند. نیروهای ارتش تلاش زیادی انجام دادند تا غیرنظامیان آسیب نبینند. ما غیرنظامیان را در اینجا آزاد کردیم. دهها فرد مسلح در راس العین کشته شدند. روحیه ما بسیار بالاست و برای عملیات آینده آماده هستیم. ما تا زمان آزاد نشدن همه خاک سوریه از حضور تروریست ها از پای نخواهیم نشست و آرام نخواهیم گرفت و با کسی سازش نمی کنیم. 

وی افزود: منطقه راس العین نزدیک مرز لبنان انبار سلاح برای افراد مسلح بود. تروریست ها تلاش زیادی برای بستن جاده حمص به دمشق و قطع ارتباط شمال و جنوب سوریه انجام دادند اما شکست خوردند. به خواست خدا در چند روز آینده منطقه قلمون به طور کامل آزاد خواهد شد. عملیات بعدی ما در الصرخه و معلولا خواهد بود. ما در این راه پیروز خواهیم شد یا شهید می شویم. 

وی درباره فرار صدها فرد مسلح به خاک لبنان گفت: افراد مسلح به مناطق مختلف فرار کرده اند. ما با ایجاد کمین برای افراد مسلح تلاش می کنیم تعداد بیشتری از آنها را از بین ببریم. هیچ تروریستی در سوریه باقی نخواهد ماند. سوریه برای دشمنان هدف دشواری است. پس از آنکه مناطق مجاوز آزاد شود و زیرساخت های لازم تامین شود از غیرنظامیان خواهیم خواست تا به راس العین و یبرود بازگردند.


انتهای پیام /
برچسب ها: ارتش ، سوریه ، تروریست ، دمشق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار