ديويد مويس سرمربي تيم فوتبال منچستريونايتد امشب در شرايطي با اين تيم به مصاف المپياکو مي رود که با توجه به شکست بازي رفت براي صعود به مرحله بعد به يک معجزه نياز دارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بازي رفت دو تيم در مرحله يک هشتم پاياني ليگ قهرمانان اروپا دو هفته قبل در يونان برگزار شد که طي آن المپياکو به برتري 2-0 دست يافت. اين در حاليست که منچستر يونايتد پيش از اين در ليگ قهرمانان اروپا هرگز نتوانسته است دو گل اختلاف را در بازي برگشت جبران کند.

منچستريونايتد با شکست 3-0 يکشنبه شب برابر ليورپول با صدر جدول ليگ برتر 18 امتياز فاصله پيدا کرد و از تيم چهارم نيز 12 امتياز پايين تر است. اين تيم با توجه به اينکه از دور رقابت هاي جام حذفي و جام اتحاديه نيز کنار رفته است اکنون ليگ قهرمانان اروپا را تنها فرصت باقي مانده براي موفقيت در اين فصل مي بيند.

رسانه هاي انگليس نيز معتقدند اگرچه المپياکو در هر 11 بازي پيشين خود در انگليس شکست خورده است، مويس نخواهد توانست شکست بازي رفت را برابر اين حريف يوناني جبران کند.
با اين حال مويس با اشاره به پيروزي 3-0 منچستر يونايتد برابر بارسلونا در رقابت هاي جام برندگان جام باشگاه هاي اروپا در سال 1984 اعلام کرد اين تيم مي تواند شکست برابر قهرمان ليگ يونان را جبران کند.

مويس گفت: «ما تلاش مي کنيم و اينکار را انجام خواهيم داد. منچستر يونايتد تنها دو بار توانسته است اينکار را (جبران شکست 2-0 در بازي برگشت در خانه در يک رقابت اروپايي) انجام دهد که مورد جديد آن پيروزي برابر بارسلونا در سال 1984 بود که فکر مي کنم برايان رابسون در آن ديدار دو گل به ثمر رساند. چنين اتفاقي زياد رخ نمي دهد اما بايد کاري کنيم امشب رخ دهد.»

مويس همچنين ضمن تقدير از هواداران منچستر يونايتد که اين تيم را تا پايان ديدار برابر ليورپول (شکست 3-0) تشويق کردند گفت: «نخستين مساله اي که به بازيکنان گفتم اين بود که تيم ما بايد شبي به ياد ماندني براي هواداران رقم بزند.»
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: مویس ، منچستر ، المپیاکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار