رییس کمسیون شهرسازی شورای شهر شهریار گفت: طرح احداث تقاطع غیرهمسطح شهریار در دست بررسی مجموعه مدیریت شهری این منطقه قرار گرفته است.

مهندس بهزاد درخشان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن اشاره به ضرورت تقویت و توسعه هرچه بیشتر زیرساخت‌های شهری و عمرانی در شهرستان شهریار اظهار داشت: طرح احداث تقاطع غیرهمسطح در خیابان ولیعصر(عج) این منطقه از سوی مدیریت شهری در دست بررسی قرار گرفته و در دو سطح زیرگذر و روگذر مورد مطالعه و ارزیابی قرار گرفته است که با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اولویت با پیگیری طرح مذکور در سطح زیرگذر است زیرا در مبحث روگذر از سوی کارشناسان اشکالاتی زیست محیطی برآن وارد شده است.
وی در ادامه افزود: اعتبارات طرح مذکور رقمی بالغ بر 250 میلیارد تومان برآورد شده است که به فضل الهی در سال 1393 با جدیت هرچه بیشتری دنبال خواهد شد و در حال حاضر مباحث مطالعاتی آن مطرح است.

بهزاد درخشان در پایان خاطرنشان کرد: پروژه‌های متعددی در آینده مورد مطالعه قرار خواهد گرفت که بحث احداث ساختمان مدیریت شهری که نماد شهر محسوب می‌شود از دیگر نمونه‌های آن است و امید آن داریم با همیاری و همگرایی کلیه مسئولین ارتقا سطح خدمات و زیرساخت‌های شهری به نحو هرچه مطلوب‌تری عملیاتی گردد.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار