مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آرامشی که دولت در سال ۹۲ پدید آورد پایه اصلی حرکت جامعه در سال جدید خواهد بود، دولت پاسخی دقیق و منطقی به انتقادات دهد/ به اظهارات دولت نسبت به مقابله با تک صدایی امیدوار بودیم و... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


آرامشی که دولت در سال ۹۲ پدید آورد پایه اصلی حرکت جامعه در سال جدید خواهد بود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/12/28/2119379_833.jpg
رییس جمهور در آخرین جلسه هیات دولت در سال ۱۳۹۲ گفت: مهمترین کاری که دولت در سایه حمایت مردم و مقام معظم رهبری و عنایات باری تعالی توفیق یافته، انجام بدهد ایجاد آرامش و طمأنینه در جامعه بوده است و این آرامش توام با امید و نشاط می‌تواند پایه‌های اصلی برای حرکت امروز و فردای جامعه ما باشد.

دولت پاسخی دقیق و منطقی به انتقادات دهد/ به اظهارات دولت نسبت به مقابله با تک صدایی امیدوار بودیم

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و نماینده مردم تهران گفت: دولت وقتی مورد نقد قرار می‌گیرد، علی رغم صحیح یا غلط بودن موضوع ایراد شده باید پاسخی دقیق و منطقی بدهد.

آب سنگین چیست؟ / تفاوت راکتور آب‌سنگین اراک با نیروگاه بوشهر، فردو و نطنز

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تعریف ساده آب سنگین، تفاوت راکتور آب‌سنگین اراک با نیروگاه بوشهر، فردو و نطنز و علت مخالفت ها با تکمیل راکتور آب‌سنگین اراک را تشریح کرد.

عاقبت ۲۲۸۳ قلم هداياي دريافتي "احمدی‌نژاد" چه خواهد شد؟/ جايگاه سياسي همسران رؤساي جمهور كشور/ قرارگاه خاتم از پروژه‌هاي زیر 100 میلیارد تومان عبور مي‌كند

قرارگاه خاتم از پروژه‌هاي زیر 100 میلیارد تومان عبور مي‌كند، گرفتن حق شركت ملي مس از "اموات بي‌جان!"، زمين گذاشتن اقتصاد كشور توسط احمدي‌نژاد سياسي بود، كودتا علیه CNN و امانپور، پشت پرده جوايزي با رنگ و لعاب صهيونيستي، طرح مجلس براي تعريف "جرم سياسي"، مبناي کاهش قیمت سکه و طلا سیاسی يا اقتصادی؟ و ... از جمله اخبار جذاب بسته خبري 26 تا 31 شهریور 92 است.

عملیات روانی رویترز علیه ایران با استفاده از یک تیم رسانه‌‌ای ایرانی / ایرانی‌های رویترز با چه هدفی می‌نویسند؟

رویترز مدیریت بخش اقتصادی عملیات روانی نظام سلطه را علیه ایران به دست گرفته است.این عملیات روانی که شامل فرافکنی، لو دادن و جاسوسی اقتصادی علیه ایران است تمام ساختار اقتصاد کشور را هدف قرار داده است.

توصیه‎های حقوقی به "خریداران خودرو"

به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از وارد شدن خسارت و ضرر در معاملاتی که به صورت پیش خرید است، قبل از امضا، قرارداد را با یک وکیل دادگستری، به دقت بررسی کنید.

10 درس آموزنده از ميان نوشته‌های شهيد چمران
برای مبارزه با دشمن بايد به سوی وحدت رفت و اسلام تنها راهی است که می‌تواند توحيد نيروها را تأمين کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار