مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید هدف از اجرای طرح توسعه میدان نفتی فروزان را افزایش ظرفیت تولید و برداشت زودهنگام عنوان کرد.

پناهی مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از پیشرفت 15درصدی طرح توسعه میدان نفتی فروزان خبر داد و گفت: این پروژه در سال گذشته واگذار شده و دلیل اصلی کندی اجرای این پروژه، مشكلات مالي و عدم تامين مالي از طرف کارفرما بوده و این امر سبب شده که طبق برنامه توسعه این طرح صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رفع مشکلات این پروژه در سال 93 به اتمام برسد. هدف اصلی از این پروژه افزایش ظرفیت تولید و برداشت زودهنگام از این میدان نفتی می باشد.

پناهی اظهار کرد: پروژه جدیدی نیز در میدان نفتی فروزان برای مناقصه مطرح شده که این طرح متعلق به شرکت نفت فلات قاره بصورت EPCI و برای افزایش ظرفیت تولید نفت اجرا  می شود که شامل طراحی، خرید، ساخت، حمل و نصب سکوی سرچاهی F19 است. 

مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید افزود: در این طرح سه خط لوله دريايي و کابل گذاری داخل میدانی انجام می شود که نسبت به بقیه پروژه‌ها کابل گذاری بیشتر دارد این طرح در حال مهندسی است و هنوز پیش پرداختی از طرف کارفرما دريافت نشده است.

وی یادآور شد: این شرکت براساس اهداف توسعه پیشرفت شرکت برنامه ای ده ساله را در دستور کار قرار داده در همین راستا با اجرای سیستم های مدیریت بین الملل و اخذ گواهینامه نسبت به پیاده سازی آنها موفق عمل کرده و در پی آن است که سازمان کارآمد و به روز داشته باشد
.
گفتنی است این شرکت در هر دوحوزه خشکی ( On shore) و فراساحل(Off shore) فعال بوده و با داشتن گواهی نامه های بین المللی معتبر از جمله تقدیرنامه دوستاره تعالی سازمانی (EFQM) و با طراحی، ساخت و نصب 11 جاکت نفتی دریایی که یکی از آنها بزرگترین سکوی نفتی خاورمیانه می باشد و همچنین اجرای حدود 200 کیلومتر خط لوله و کابل گذاری زیردریایی ودرحدود 150کیلومتر خشکی در منطقه نفتی رشادت، ایلام – سلمان و ابوذر- نوروز از شرکتهای پیشرو و چابک در صنعت فراساحل کشور است.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: نفت ، میدان ، سازه ، دریا ، فروزان ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار