شبكه راديويي تهران برنامه "ورزش براي همه" را با توصيه هاي بهداشتي و سلامتي نوروزي از 28 اسفند تا 14 فروردين، ساعت 6:10 از موج اف.ام دريف 94 مگاهرتز تقديم شنوندگان مي كند.

به گزارش رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومي رسانه ملي برنامه "ورزش براي همه" كاري از گروه ورزش و سلامت شبكه راديويي تهران است كه در ايام نوروز با توصيه هاي بهداشتي و سلامتي از ساعت 6:10 تا 6:30 با اجراي محمدرضا قلمبر و به تهيه كنندگي مهدي رادفر و ساناز باقري پخش مي شود . 

 مهدي رادفر با بيان جزئيات بيشتر درباره اين برنامه گفت: تهيه كنندگي روزهاي  28 و 29 اسفند، 1، 9 تا 14 فروردين با حال و هواي عيدانه را بر عهده دارم، در اين روزها دكتر شيدفر متخصص تغذيه و رژيم درماني درباره اهميت صبحانه توضيح مي دهد. پيمان غريب پناه بازيگر، نمايش طنز موضوعي برنامه را اجرا مي كند. مهدي اسماعيلي گزارشگر در خصوص موضوع برنامه با مردم گفت وگو مي كند، محمدرضا قلمبر حركات ورزشي را آموزش مي دهد .

 باقري با بيان موضوعاتي كه به آن پرداخته است، گفت: دوم تا هشتم فروردين بخش هاي توصيه هاي سلامتي و بهداشتي را با حضور مژگان زري باف كارشناس مطرح مي شود، در بخش تغذيه سالم دكتر شيرين عادل متخصص تغذيه و رژيم درماني در خصوص موضوعات مختلف از جمله سيب، سمنو، سير، سنجد، سماق، تخم مرغ و ماهي توضيحاتي را ارائه مي كند.

دكتر حميدرضا فرشچي متخصص تغذيه و رژيم درماني، درباره باورهاي نادرست و اشتباه در مورد رژيم هاي غذايي صحبت مي كند.


انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه ، رادیو ، برنامه ، سلامتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.