دانشگاه قرآن و حديث براي سال تحصيلي 93-94 در دو مقطع كارشناسي ارشد و دكتري از بين خواهران و برادران طلبه واجد شرايط دانشجو مي‌پذيرد.

دكتر حجت معاون آموزشي دانشگاه قرآن و حديث در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: اين پذيرش از طريق آزمون اختصاصي ويژه طلاب و با مجوز رسمي وزارت علوم و نظارت سازمان سنجش انجام مي‌گيرد و مي‌پذيرد.

وي افزود: مقطع دكتري در 3 رشته علوم قرآن و حديث، كلام اماميه و علوم و معارف نهج‌البلاغه و مقطع كارشناسي ارشد نيز به دو شيوه حضوري و مجازي در رشته‌‌هاي كلام اماميه، علوم و معارف نهج‌البلاغه، تفسير روايي، علوم قرآن و حديث، علوم حديث گرايش تفسير اثري، علوم حديث گرايش نهج‌البلاغه، علوم حديث گرايش اخلاق، ارتباطات گرايش حج و زيارت و روانشناسي اسلامي گرايش روان‌شناسي مثبت گرا در اين آزمون دانشجو جذب مي‌كنند.

وي تصريح كرد: ثبت نام از 20 تا 30 فروردين ماه 93 به دو شيوه اينترنتي و ارسال پستي انجام مي‌شود و آزمون اين دو مقطع نيز در روزهاي 8 و 9 خرداد 93 برگزار مي‌گردد.

وي خاطرنشان كرد: علاقمندان براي كسب اطلاعات بيشتر از شرايط ثبت نام و منابع آزمون به پايگاه اينترنتي دانشگاه به آدرس WWW.QHU.AC.IR مراجعه كنند.
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۶
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
شرایط بدون ازمون دکتری علوم وقران چیست با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
با سلام و خسته نباشيد من یه سوال داشتم خواهش میکنم پاسخ بنده رو بدید بنده یه توبه حقیقی کرده ام و الحمدلله لطف خدا شاملم شده که روز به روز به دین اسلام و علم معارفی و قرآنی علاقمند بشم من 29 ساله و متاهل و دارای 1فرزند هستم لذا اگر زمان به گذشته برمیگشت حتماً طلبه گی در حوزه علمیه تحصیل میکردم اما متاسفانه بخاطر تاهل و شرایط مالی بسیار ضعیف در حد فقر و بیکاری قادر نیستم متاسفانه
من لیسانس مهندسی الکترونیک دارم و علاقه شدیدی به تحصیل و کسب علم دینی کردم آیا میتوانم سال آینده در رشته علوم قرآن و تفسیر قرآن و حدیث یا گرایش های مختلف معارف اسلامی و اخلاق برای فوق لیسانس تغییر رشته بدم و به صورت حضوری ادامه تحصیل بدم یا فقط طلبه ها میتوانند
اگر شرایط محیا است باید کنکور سراسری بدهیم یا بدون کنکور کارشناسی ارشد پذیرش میکنند
ممنون میشم ازتون پاسخ بدید و راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارسلان
۱۷:۱۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۳
ممنون از سایت عالی تون
http://termeakhar.com/
http://termeakhar.persianblog.ir/
http://kurdyaragh.blogfa.com/
آخرین اخبار