رژیم صهیونیستی ، حزب الله را مسئول انفجار بمب در مسیر یک دستگاه گشتی ارتش این رژیم در مزارع اشغالی شبعا اعلام کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ، ارتش رژیم صهیونیستی ، حزب الله لبنان را مسئول انفجار بمب در مسیر یک دستگاه گشتی ارتش این رژیم در مزارع اشغالی شبعا اعلام کرد. 

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع نظامی صهیونیست مدعی شدند تحقیقات ثابت کرده که حزب الله لبنان مسئول حمله اخیر در داخل مزارع اشغالی شبعاست.

"حسن حجازی" گزارشگر المنار در گزارشی گفت : اشغالگران همچنان به دنبال پی بردن به چگونگی انفجار بمب در مسیر یک دستگاه گشتی اسرائیلی در اطراف مزارع اشغالی شبعا و چگونگی راهیابی عاملان حمله به این نقطه است که تدابیر نظارتی در آن شدید است و خودروها و سربازان نیز به صورت مداوم در حال تردد هستند.

رژیم صهیونیستی در تحقیقات نظامی خود و بر اساس جدید ترین نتیجه گیری اش حزب الله لبنان را مسئول این انفجار دانسته است.

رسانه های اسرائیلی اعلام کردند جنگجویان حزب الله موفق شدند صدها متر به داخل منطقه شبعا وارد شوند و موفق شدند 2 بمب را در نزدیکی یک جاده فرعی در مسیر یک دستگاه گشتی نظامی منفجر کنند. راننده این خودرو نیز معاون فرمانده دسته نظامی بود و دو سرباز دیگر همراه او بودند.

این نتیجه گیری باعث نشد که تحقیقات در لشکر 91 ارتش اسرائیل درباره این عملیات متوقف شود.

پایگاههای اینترنتی اسرائیلی اعلام کردند شواهد اولیه نشان می دهد عاملان این عملیات دو بمب ضد نفر را کار گذاشته بودند که خسارات کمتری در مقایسه با بمبهای به کار گرفته شده در عملیات سال 2006 میلادی وارد می کند. 

تحقیقات به چگونگی ورود عاملان حمله به مزارع اشغالی شبعا  و راهیابی آنان به جاده فرعی متمرکز است .این جاده مواضع ارتش اسرائیل را در این منطقه به یکدیگر متصل می کند.

منابع نظامی اسرائیلی این عملیات را بسیار خطرناک توصیف کردند زیرا آن‌هایی که این بمب را کارگذاشته اند موفق شده اند یک جای عبور در مکانی پیدا کنند که از مستحکم ترین مواضع ارتش اسرائیل در مرزها با لبنان محسوب می شود چرا که یک مکان حساسی به شمار می رود.

منابع نظامی تأکید کردند نفوذ به مواضع اسرائیل و کار گذاری بمب‌ها آن هم به این آسانی می‌توانست به کشته شدن سربازان اسرائیلی و حتی ربودن اجساد آنها منجر شود.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند نتایج این تحقیق هفته آینده به "یائیر گولان" فرمانده منطقه شمالی عرضه خواهد شد و ارتش اسرائیل بر حجم نیروهای خود در منطقه افزوده و آمادگی اش را از بیم وقوع عملیات دیگری افزایش داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۰۹:۲۵ ۰۲ فروردين ۱۳۹۳
لعنت بر اسرائیل
آخرین اخبار