شهردار تهران گفت: هر کمکی از دستمان بربیاید برای بیمارستان کودکان شهید فهیمده انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، محمد باقر قالیباف در حاشیه بازدید از بیمارستان کودکان شهید فهمیده گفت: چند سال پیش توفیق این را داشتم که به یکی از بیمارستان‌های مخصوص کودکان رفتم احساس کردم که لازم است در آستانه سال نو از بیمارستان‌ها بازدید شود.

وی ادامه داد: در این ایام حضور ما تا حدودی می‌تواند تقویت روحیه باشد، البته مادرها همیشه دلسوز بوده‌اند و در لحظات تلخ و شیرین کنار بچه‌ها بوده‌اند.

شهردار تهران ادامه داد: از طرفی دیگر هم این حضور ممکن است مشکلاتی که مراکز درمانی به خصوص مراکزی که در جنوب شهر واقع هستند داشته باشند تا حدی حل و فصل شود.

قالیباف ادامه داد: بیمارستان شهید فهمیده بیمارستان کوچک و قدیمی است اما در نقطه‌ای واقع شده که می‌تواند نیاز عده‌ای از مردم را برطرف کند و ما هم هرکاری که از دستمان بربیاید برای رفع مشکلشان انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: چند سال پیش هم در بازدیدی که از بیمارستان مفید داشتیم تصمیم گرفتیم تا یک همراه سرا احداث شود تا کسانیکه از شهرستان به تهران می‌آیند و نیاز است در کنار فرزندشان باشند به خصوص مادران مشکل سرپناهشان حل شود.

وی در پاسخ به انتخاب بیمارستان کودکان برای بازدید خاطرنشان کرد: همیشه پدر مادرها می‌گویند راضی هستیم خودمان مریض شویم اما فرزندمان بیمار نشود در نتیجه از نظر روحی و عاطفی بازدید از بیمارستان کودکان بهتر بود و امیدوار هستم سال جدید برای همه توأم با آرامش و شادابی و نشاط باشد.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار