مدير بازاريابي و فروش شركت لوله سازي ماهشهر گفت: این شرکت در سال آينده علاوه بر صاردات به کشور ترکمنستان نسبت به اجراي پروژه90 هزارتن لوله سايز 48 اينچ نفت شهر - خرمشهر - بصره شركت مهندسي و توسعه گاز اقدام خواهد کرد.

علي اتفاق خواه مدير بازاريابي و فروش شركت لوله سازي ماهشهر در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، گفت: شرکت لوله سازی ماهشهر با بهره گیری از آخرین متد ساخت از سال 1388 قابلیت تولید لوله گاز ترش مطابق با استاندارد NACE و یا دیگر استانداردهای درخواستی را دارا است.

وی تصریح کرد: تا کنون بیش از1200 کیلومتر لوله گاز تولید و در خطوط سراسری مورد بهره برداری قرارداده است. از سوی دیگر در سال گذشته بیش از 50 هزار تن لوله سایز 56 در غالب تهاتر کالا فی مابین کشور ترکمنستان و جمهوری اسلامی ایران صادرات داشته است هم اكنون نيز در حال توليد و تحويل 100 هزارتن ديگر لوله سايز 56 اينچ براي سال جاري و سال 1393 است كه اين موضوع يك ركورد بي سابقه صادرات لوله قطور در ايران است .

اتفاق خواه خاطرنشان كرد : علاوه بر پروژه صادراتي به كشور تركمنستان ، در سال آينده اين شركت نسبت به اجراي پروژه90 هزارتن لوله سايز 48 اينچ نفت شهر - خرمشهر - بصره شركت مهندسي و توسعه گاز و 14 هزارتن لوله گاز ترش سايز 24 و 36 اينچ مناطق نفت خيز جنوب اقدام خواهد نمود .

وي با اشاره به اينكه در چند سال اخير به علت تحريم هاي بين المللي و عدم وجود پروژه عملياتي در تامين لوله خطوط سراسري كشور ، شركت ماهشهر علي رغم توان بالاي نرم افزاري و سخت افزاري با حداقل ظرفیت تولید یعنی فقط 15% توان خود فعالیت داشته است خاطر نشان کرد که این موضوع باعث خسارت فراوان به شركت و كشور شده است اما ابراز اميدواري كرد با حضور دولت تدبير و اميد و فضاي ايجاد شده در دنيا و داخل كشور، سال آينده، سال نويد بخش براي صنعت لوله در كشور باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار