تروریست‌ها در سوریه اتوبوسی را که سرنشینانش غیر نظامیان بودند در دیرالزور منفجر کردند که در اثر آن 3 نفر کشته و7 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سانا، منابع  سوری اعلام کردند:  بر اثر انفجار بمب کارگذاشته شده از سوی تروریست ها در جاده خاکی و در مسیر عبور یک اتوبوس مسافربری در حومه دیرالزور 3 تن کشته و 7 تن دیگر زخمی شدند.

 منابع سوری اعلام کردند این اتوبوس از شهر "هجین"  در حال حرکت به سوی دمشق بود.

در پی حملات خمپاره‌ای گروه‌های مسلح در برخی مناطق حمص5 تن کشته و 25 نفر دیگر زخمی شدند. همچنین تعدادی گلوله نیز  در میدان "حاج عاطف"  به سوی هتل السفیر شلیک شده است. در حملات خمپاره ای تروریست ها به "جرمانا" در حومه دمشق 4 نفر کشته و 10 نفر دیگر از جمله 2 کودک 8 و 10 ساله زخمی شدند.

در منطقه "الزبلطانی" در دمشق نیز حملات خمپاره‌ای گروه های مسلح به کشته و زخمی شدن 11 سوری انجامید.از سوی دیگر ارتش سوریه طی عملیاتی در غرب داریا در حومه دمشق تعدادی از تروریست ها را به هلاکت رساند و برخی دیگر را زخمی کرد.

در حلب تروریست های جبهه اسلامی تونلی را در زیر "کاخ العدلی" را که صدها تُن مواد منفجره در آن کارگذاشته بودند را منفجر کردند که بر اثر این انفجار ؛ این کاخ به طور کامل فرو ریخت.

در استان "حماه" نیز ارتش سوریه عملیاتی علیه گروه های مسلح انجام داد و تعدادی از تروریست‌ها را دستگیر کرد و سلاح و مهمات آنها را ضبط کرد .در "عدرا" و در نزدیکی "مقام حجر بن عدی" در حومه دمشق ارتش سوریه خودرو حامل سلاح تروریست ها را منهدم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار