جانشین رییس پلیس راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور از ترافیک پرحجم در محورهای کرج-چالوس و قزوین-رشت و تمامی محورهای منتهی به خراسان رضوی خبر داد.

سردار موسی امیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: موج اول سفرها از دو روز پیش آغاز شده که از صبح امروز با تراکم بیشتری ادامه پیدا کرده است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا ادامه داد: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار بر خط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محورهای کرج-چالوس، کرج-قزوین، قزوین-رشت و چمن‌بید به بجنورد و کلیه محورهای منتهی به خراسان رضوی بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است.

وی افزود: براساس پیش‌بینی‌ها اوج سفرها از عصر امروز و صبح فردا خواهد بود و به بالاترین حجم تردد خواهد رسید که از هموطنان تقاضا می‌‌کنیم زمان سفر خود را مدیریت کنند.

سردار امینی با اشاره به وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استان‌های غربی و شمالی کشور بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده از رانندگان درخواست می‌کنیم با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و شکیبایی به رانندگی بپردازند.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در نوروز از امشب و ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از 9امشب در محور کرج چالوس و از محدوده مرزن‌آباد به سمت تهران آغاز خواهد شد و تا 9صبح فردا ادامه خواهد داشت و از ساعت11 امشب نیز از محور کرج به سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد بود.

*ترافیک در تهران-کرج و کرج-قزوین پرحجم/ ادامه بارش برف و باران در 6محور روز رسانی ساعت 13.30


رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک پرحجم در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین خبر داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر بار ترافیکی نیمه سنگین در محورهای کرج-چالوس محدوده پمپ بنزین نساء تا تونل کندوان در استان البرز و محور چمن‌بید به بجنورد در استان خراسان شمالی و همچنین محورهای کرج-قزوین، قزوین-رشت و قزوین-زنجان در استان قزوین و نیز محدوده منجیل و رودبار در استان گیلان و محدوده مرزن‌آباد تا چالوس در استان مازندران و محور گرمسار به سمنان در استان سمنان حاکم است.

وی در ادامه بیان داشت: همچنین در حال حاضر در طول آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین ترافیک پرحجم است و تردد با کندی انجام می‌شود.

سرهنگ حمیدی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان اردبیل بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی افزود: همچنین هم‌اکنون در اکثر محورهای استان‌های ایلام، آذربایجان غربی و محور رشت-قزوین و صومعه‌سرا در استان گیلان بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه‌روزی و با شماره تلفن‌های 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

*ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس/ بارش برف و باران در هفت محور روز رسانی ساعت 12.30


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا در تشریح آخرین وضعیت  جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور کرج- چالوس و بارش برف و باران در هفت محور مواصلاتی خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی  به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیک جاده‌های کشور گفت:بر اساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور در حال حاضر در محور کرج- چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل شماره پنج و از ماهان تا تونل کندوان ترافیک سنگین حاکم است.

وی افزود:همچنین درحال حاضر باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی کرج- قزوین از پل فردیس تا حصارک و محور قزوین به رشت در استان قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ حمیدی درادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی حاده‌ةای کشور بیان داشت:بر اساس آخرین گزارشهای دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور درحال حاضر در استان آذربایجان غربی محور میاندوآب به ارومیه و محور پیرانشهر به ارومیه، تمامی محور‌های استان لرستان و همچنین محور‌های سرچم به اردبیل دراستان اردبیل و محور گناوه به دیلم بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.


*ترافیک سنگین در تهران – کرج/ آذربایجان غربی و گیلان بارانی است روز رسانی ساعت 11

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور تهران – کرج ترافیک سنگین حاکم است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت:بر اساس آخرین  گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور میاندوآب و استان گیلان محور‌های لاهیجان و چابکسر بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است وسایرجاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:درحال حاضر محور شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار  به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.
برچسب ها: تهران ، ترافیک ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار