معاون فنی‌و مهندسی مدیر عامل شرکت مخابرات استان تهران گفت: با توجه به افزایش متقاضیان اینترنت،PCM از سفارش‌های مخابرات ملی برنامه 2 ساله به طور کامل حذف و تجهیزات جدید جایگزین می‌شود.

رضا خلیلی در  گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تعداد مشترکین خطوط تلفن و همچنین متقاضیان اینترنت و به دلیل محدودیت‌های فناوری تکنولوژی PCM در تامین اینترنت، این تکنولوژی از سفارش‌های مخابرات حذف می‌شود.

وی افزود: استفاده از این تکنولوژی در گذشته مشکلی نداشت اما با توجه به فناوری‌های که در آن به کار رفته، محدودیت‌هایی وجود دارد که در برنامه‌ میان‌مدت و بلندمدت کلا حذف می‌شود.

خلیلی در ادامه با اشاره به این‌که متقاضیان اینترنت به دلیل  PCM بودن رد نمی‌شوند، اظهار کرد: با درخواست متقاضیان اینترنت از شرکت مخابرات استان تهران، حذف این تکنولوژی سریع‌تر در برنامه‌ جایگزین قرار می‌گیرد و هیچ متقاضی اینترنت به دلیل  PCM بودن، رد نمی‌شود.

معاون فنی‌ومهندسی مدیرعامل شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: حذف این تکنولوژی در برنامه‌ کلان ما است و پیش‌بینی می‌کنیم طی برنامه 2 ساله این تکنولوژی حذف می‌شود.

خلیلی در ادامه گفت: 5 درصد از خطوط ما روی PCM است که این مقدار به تدریج و سال به سال کاهش می‌یابد.

وی در پایان بدلیل حذف تکنولوژی ‌PCM اشاره و خاطرنشان کرد: عدم امکان استفاده اشتراک اینترنت ADSL، استفاده از این تکنولوژی فقط برای ارائه سرویس صدا، نیاز به توانایی بیش‌تر با افزایش تعداد مشترکین از جمله معافیت این سیستم و دلیل حذف این تکنولوژی محسوب می‌شود.
انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۱۸ دی ۱۳۹۴
دروغ میگن. من خونه بابام pcm هست و دقیقا اعلام کردن که به این دلیل نمیتونن اینترنت بدن