عضو هیئت مدیره و معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: قیمت تمام شده هر متر مکعب آب آشامیدنی 9 هزار ریال است که مشترکان روستایی به ازای هر متر مکعب آب مصرفی 390 ریال پرداخت می کنند.

حمیدرضا تشیعی، در آئین معارفه مدیر عامل شرکت آبفا روستایی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: شرکتهای آب و فاضلاب از جمله شرکت های چند وجهی هستند که علاوه بر توجه به موضوع تامین آب شرب مردم به مباحث زیست محیطی نظیر جمع آوری و دفع فاضلاب نیز توجه دارند.
وی، با تأکید بر مدیریت مصرف آب در راستای رفع کم آبی ها، کمبود اعتبار کافی در شرکت های آب و فاضلاب روستایی را یادآور شد و افزود:برای رفع این مشکل باید زمینه ورود خیرین به این عرصه نیز فراهم شود.
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با بیان مشکلات این استان در تامین آب 200 روستا، گفت:90 روستای این استان به صورت سیار آبرسانی می شود.
گودرز امیری افزود: آبرسانی سیار برای رفع بحران باید انجام شود نه به صورت دائمی، زیرا این کار هزینه های زیادی بر دولت تحمیل می کند.
در این آیین تورج احمدپور به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب و معرفی و از خدمات اصغر یزدانی به عنوان سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
برچسب ها: قیمت ، آب ، شرب ، شهرکرد ، چهارمحال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.