نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با اشاره به توقیف هفته‌نامه "9 دی" گفت: حرف دولت در ارتباط با آزادی بیان با عمل آن‌ها همخوانی ندارد و تحقق این امر از دولت و زیرمجموعه آن پسندیده نیست.

"مهدی کوچک‌زاده" نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به توقیف هفته‌نامه 9 دی اظهار داشت: در حالی با توقیف هفته‌نامه 9 دی مواجه هستیم که وزیر ارشاد و رئیس‌جمهور کشورمان نسبت به ضرورت آزادی مطبوعات و نقد مخالفین تاکید دارند.
 
وی ادامه داد: حرف دولت در ارتباط با آزادی بیان با عمل آن‌ها همخوانی ندارد و تحقق این امر از دولت و زیرمجموعه آن پسندیده نیست، مصداق واقعی افرادی است که چیزی را می‌گویند و به آن عمل نمی‌کنند که این مهم در تعالیم دینی و شرعی نیز قبیح است.   
 
عضو کمیسیون اصل 90 به تاکید دولت نسبت به آزادی بیان اشاره کرد و افزود: توقیف هفته‌نامه‌ای که نقدی را نسبت به دولت انجام داده خارج از رویه‌ اعتدالی است.

گفتنی است، حکم توقیف هفته‌نامه "9 دی" به مدیرمسئولی حمید رسایی نماینده تهران (سه‌شنبه 27 اسفندماه) به وی ابلاغ شد و این در حالی است که پرونده این هفته‌نامه، از سوی هیئت نظارت بر مطبوعات به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار